Performancing Metrics

"آرایش زنانه ویژه محرم" ممنوع!  | اتاق خبر
کد خبر: 156074
تاریخ انتشار: 25 مهر 1394 - 13:56
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران هرگونه تبلیغ به منظور ارائه خدمات آرایش ویژه ماه محرم توسط آرایشگاه های زنانه را بی احترامی به  این ماه عنوان کرد و خبر از  ابطال
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران هرگونه تبلیغ به منظور ارائه خدمات آرایش ویژه ماه محرم توسط آرایشگاه های زنانه را بی احترامی به  این ماه عنوان کرد و خبر از  ابطال مجوز کسب واحدهای صنفی متخلف داد.
افسرالملوک یاسان در گفت و گو با اتاق خبر با بیان اینکه تبلیغ و اقدام به آرایش ویژه در ماه محرم خلاف قانون است، اعلام کرد: اتحادیه بر ترویج ارائه خدمات غیرمجاز حساسیت دارد و در این خصوص نیز بخش نامه هایی به تمام آرایشگاه های تهران ارسال شده است و در متن آن تاکید شده است که چنانچه آرایشگاهی اقدام به ارائه چنین خدماتی کند؛ قطعا با آن واحد صنفی برخورد می شود. یاسان در بخش دیگری گفت: برخورد با آرایشگاه های غیرمجاز زنانه امکان پذیر نیست؛ چراکه این افراد پشت درهای بسته و در خانه های خود یک اتاق را به این کار اختصاص می دهند و اتحادیه نمی تواند وارد حریم خصوصی مردم شود بنابراین پیگیری این موضوع بسیار سخت است. یاسان وی با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از هزار واحد صنفی بدون جواز در سطح تهران اقدام به ارائه خدمات آرایشی می کنند،افزود: اتحادیه آرایشگران زنانه تنها می تواند به امور و تخلفات واحدهای صنفی جوازدار بپردازد. رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران در خصوص تخلفات رایج در آرایشگاه های زنانه اظهار داشت: با وجود تدوین قوانین بسیاری که برای صدور پروانه کسب در این صنف وجود دارد؛  تا به امروز تخلفی از سوی واحدهای صنفی  جوازدار شاهد نبوده ایم و اگر تخلفی صورت بگیرد مربوط به  آموزشگاه های آرایشگری است. لازم به ذکر است طی سال های اخیر وضع نامناسب ظاهری و حجاب برخی بانوان در ایام محرم از دوربین عکاسان پنهان نمانده است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید