Performancing Metrics

استفاده نابه‌جا از ماهواره موجب شرمندگی در قبال شهداست | اتاق خبر
کد خبر: 181903
تاریخ انتشار: 11 آذر 1394 - 22:40
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان از بعضی کم‌حجابی‌ها انتقاد کرد و گفت: ورود ماهواره‌های دجالواره و استفاده نابه‌جا از بعضی سایت‌ها موجب شده که ما به زبان خود باید...

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان از بعضی کم‌حجابی‌ها انتقاد کرد و گفت: ورود ماهواره‌های دجالواره و استفاده نابه‌جا از بعضی سایت‌ها موجب شده که ما به زبان خود باید بگوییم شهدا ما شرمنده‌ایم.

منوچهر شمس‌الدینی ظهر امروز همزمان با اربعین حسینی در یادواره سرداران و 32 شهید پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر و 6 شهید گمنام میهمان شهرستان رابر به تبیین اربعین شهادت اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت.

وی اظهار داشت: از صدر اسلام ابوسفیان زیاد تبلیغ کرد که بتواند پسرش معاویه به عنوان قهرمان دنیا به نام امیرالمومنان معرفی کند و سفره‌های رنگین انداخت.

شمس‌الدینی افزود: ابوسفیان برای اینکه این بدل امیرالمومنان را به مردم قالب کند و برای اینکه به نامحرمان و نااهلان نفوذ بدهد، یکی یکی خواص را کنار زدند به اندازه‌ای عمیق کار کرد که بعد از یک هزار و 400 سال هنوز من و شما شیعه امیرالمومنان حضرت علی (ع) 13 را نحس می‌دانیم.

وی گفت: هر جا حرف زدند مرتب گفتند علی بد است، علی بد است در روز عاشورا با این خط و خطوط یزیدیان توانست در روز روشن در ملاء عام در گودی قتلگاه سر جگر گوشهٔ پسر حضرت زهرا (س) را ببرند و همه سکوت کردند، هیچ کس چیزی نگفت.

وی با اشاره به اینکه جبهه یک کتاب قطور پر رمز و راز است که هر گوشه‌اش شاهد ریخته شدن خون گرانبهای شهداست، بیان داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس افرادی مثل سردار شهید مغفوری و امثالهم کسانی بودند که یک مورد گناه از آنها در جبهه گزارش نشده بود.

شمس‌الدینی با اشاره به اینکه هرجای جبهه یک کلاس اخلاق بود، ادامه داد: جبهه، عملیات‌های جبهه، اسلحه‌های جبهه و شب‌های عملیات همگی به نوعی تبلیغ دین مبین اسلام بود.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ تمام شده و دستاوردهای زیادی هم داشته، خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین نعمت جمهوری اسلامی ایران نعمت رهبری و ولایت است که در تمام عرصه‌ها روشنگری می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان از بعضی کم‌حجابی‌ها انتقاد کرد و افزود: ورود ماهواره‌های دجالواره و استفاده نابه‌جا از بعضی سایت‌ها موجب شده که ما به زبان خود باید بگوییم شهدا ما شرمنده‌ایم.

منبع: فارس

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید