Performancing Metrics

سخنگوی وزارت خارجه حمله جنگنده های سعودی به بیمارستانی در یمن را محکوم کرد | اتاق خبر
کد خبر: 183104
تاریخ انتشار: 13 آذر 1394 - 12:10
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله جنگنده های عربستان سعودی به بیمارستانی در تعز را که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد دیگری از شهروندان بی گناه یمنی شد، محکوم کرد....

سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله جنگنده های عربستان سعودی به بیمارستانی در تعز را که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد دیگری از شهروندان بی گناه یمنی شد، محکوم کرد.

اتاق خبر - حسین جابر انصاری رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه افزود: حملات نیروهای نظامی خارجی به مناطق مسکونی و اهداف غیرنظامی در یمن، تاکنون هزاران نفر از مردم این کشور را به خاک و خون کشانده و دستاوردی برای نیروهای مهاجم به جز ویرانی و کشتار مردم نداشته است. سخنگوی وزارت امور خارجه از سازمان ملل متحد و کشورهای تاثیرگذار در بحران یمن خواست تا به تلاش های خود برای توقف تهاجم خارجی به این کشور شدت بخشیده و در جهت اتخاذ تدابیر و اقدامات فوری لازم برای حفاظت از سلامت و امنیت غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان اقدام کنند. حمله جنگنده های ائتلاف متجاوزان به یمن به سرکردگی عربستان به درمانگاه سیار سازمان پزشکان بدون مرز در شهر تعز، سه کشته و شماری زخمی برجای گذاشت.

منبع:ایرنا
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید