Performancing Metrics

استقبال از بارسلونا در اولین تجربه نویل ها | اتاق خبر
کد خبر: 183168
تاریخ انتشار: 13 آذر 1394 - 14:50
در مهمترین دیدار هفته چهاردهم لالیگا، ورزشگاه مستایا میزبان دیدا تیم هاى والنسیا و بارسلونا خواهد بود. ...
در مهمترین دیدار هفته چهاردهم لالیگا، ورزشگاه مستایا میزبان دیدا تیم هاى والنسیا و بارسلونا خواهد بود. 
اتاق خبر - خفاش هاى والنسیایى در حالى خود را براى دیدار برابر مدافع عنوان قهرمانى آماده خواهند کرد که سرمربى جدیدى را بر روى نیمکت خود خواهند داشت.
والنسیا
پس از شکست در گام پنجم لیگ قهرمانان اروپا و دشوار شدن کار صعود به مرحله حذفى رقابت ها، خفاش ها در سانچس پیزخوان با یک گل مغلوب سویا شدند تا سرمربى پرتغالى باشگاه، نونو سانتو پس از کسب یک عنوان چهارمى در لالیگا از سمت خود استعفا دهد.
بدین ترتیب مسئولین باشگاه والنسیا، با حفظ فیل نویل، دستیار دوم نونو سانتو، اقدام به برگزیدن گرى نویل، مدافع راست سابق منچستر یونایتد به عنوان سرمربى جدید باشگاه نمودند تا از کادر فنى تمام انگلیسى در تیم خود بهره ببرند.
با این حال والنسیا در آخرین دیدار خود، چهارشنبه شب در مرحله یک شانزدهم کوپا دل رى موفق شد با نتیجه ١-٣ از سد باراکلادو، صدرنشین لیگ دسته دوم اسپانیا عبور کند تا یک پاى خود را در جمع شانزده تیم پایانى جام حذفى ببیند.
علاوه بر دیگو آلوس، دروازه بان سرشناس باشگاه که به دلیل مصدومیت از ابتداى فصل فرصت بازى کردن را به دست نیاورده است، گرى نویل براى دیدار فردا شب برابر کاتالان ها مهره هاى دیگرى نظیر شکوردان مصطفى، آلوارو نگردو، رودریگو و آنتونیو باراگان را در اختیار نخواهد داشت تا آدرلان سانتوس در قلب خط دفاع و روبن ونو در سمت راست خط دفاعى تیم میزبان قرار بگیرند. خاوى فوئگو و ژائو کاستلو هم به دلیل محرومیت در بازى فردا شب غایب خواهند بود تا کار برادران نویل در اولین تجربه خود بیش از پیش دشوار شود.
والنسیا در ١٨ دیدار اخیر خانگى خود در لالیگا شکست نخورده است و چهارشنبه شب در دیدارى سرنوشت ساز میزبان لیون فرانسه خواهد بود.
بارسلونا
شاگردان لوئیز انریکه در ادامه نتایج درخشان خود در فصل جارى، با چهار گل رئال سوسیداد را در نیوکمپ شکست دادند تا فاصله چهار و شش امتیازى خود را با تیم هاى مادریدى حفظ کرده باشند.
آبى انارى پوشان که رقابت هاى جام حذفى اسپانیا را به دلیل شرکت در جام باشگاه هاى جهان، اندکى زود تر از دیگر تیم هاى لالیگا آغاز کرده اند، در دیدار برگشت موفق شدند حریف کم نام و نشان خود، ویانوئنسه را با شش گل در هم بکوبانند و در جمع شانزده تیم پایانى رقابت ها قرار بگیرند.
با توجه به مسجل شدن صعود بارسا به عن ان تیم اول از مرحله گروهى لیک قهرمانان اروپا، دیدار ششم آن ها برابر بایر لورکوزن جنبه تشریفاتى به خود گرفته است.
بلوگرانا در چهار دیدار اخیرش در لالیگا، دروازه خود را بسته نگه داشته است اما در حالى برابر والنسیا قرار خواهد گرفت که جرمى متئو را به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان در اختیار نخواه داشت؛ سرخى روبرتو نیز دیگر غایب احتمالى بارسا خواهد بود. داگلاس و رافینیا هم به مانند بازى هاى اخیر، قادر به همراهى تیم خود نخواهند بود.
ترکیب احتمالى
والنسیا: ژائومه- وزو- سانتوس- عبدنور- گایا- پرس- گومس- پارخو- باکالى- پارخو- آلکاسر
بارسلونا: براوو- آلوز- پیکه- ماسکرانو- آلبا- بوسکتس- راکیتیچ- اینیستا- نیمار- مسى- سوارز
 منبع: کاپ
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید