Performancing Metrics

آغاز کلاس مربیگری دن گاسپار برای دروازه بان های کشور | اتاق خبر
کد خبر: 300096
تاریخ انتشار: 14 آذر 1394 - 17:03
کلاس مربیگری دروازه بانی فوتبال برای مربیان لیگ برتری و چند تن از مربیان تیم های ملی پایه به مدرسی دن گاسپار مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال و جلال بشرزاد در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛در این کلاس آموزشی یک روزه ،مربیان دروازه بانی درباره جدید ترین آموزش های روز دروازه بانی، قوانین و مقررات و همچنین نحوه آموزشی تمرین دروازه بانی به بحث و تبادل نظر می پردازند.


**بشرزاد: با تبادل اطلاعات می توانیم عملکرد موفقی داشته باشیم
مدرس دوره آموزشی دروازه بانی، گفت:این دوره آموزشی به مربیان کمک می کند تا آخرین نکات درباره آموزش مربیگری دروازه بانی را فرا بگیرند.
جلال بشرزاد، افزود: برای برگزاری این دوره آموزشی ماهها تلاش صورت گرفته و قصدمان این است که به طور مرتب آن را برگزار کنیم. امروز دوره تئوری آموزشی، فعالیت عملی و تئوری در کلاس و زمین تمرین و همچنین پرسش و پاسخ توسط من و دن گاسپار تدریس خواهد شد تا بتوانیم آخرین اطلاعات را در اختیار مربیان قرار دهیم. تبادل نظر به ما کمک می کند تا عملکرد موفق تری داشته باشیم.
وی در ادامه بیان کرد: من به عنوان مدرس برنامه هایی را در رابطه با آموزش مربیگری دروزاه بانی درس خواهم داد و دن گاسپار برنامه هایی را به عنوان آموزش دروازه بان برای تیم ملی تدریس می کند. همانطور که می دانید کار بسیار سختی است که در بالاترین سطح، یک دروازه بان را تربیت کنیم چه در باشگاه و چه در تیم ملی. از همین رو باتوجه به نیاز بالایی که در کشور و در قسمت دروازه بانی وجود دارد، این دوره آموزشی را برای مربیان در نظر گرفته ایم.
بشرزاد در پایان گفت: تا زمانی که پرسش و پاسخ صورت نگیرد، ما به عنوان مدرس از سطح علم و دانش و حتی نیازهای مربیان با خبر نمی شویم.

**محصص: باید هر 5 ماه یکبار این دوره ها برگزار شود
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال با حضور در مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری دروازه بانی، گفت: با تبادل اطلاعات، پرسش و پاسخ می توانیم از لحاظ علمی در شرایط خوبی قرار بگیریم.
مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه،افزود: زمانی که شما مربیان وارد این سالن شدید، به یاد 5 سال پیش افتادم که اولین کلاس دروازه بانی فیفا را برگزار کردیم. برگزاری دوره های آموزشی و همچنین تبادل اطلاعات، پرسش و پاسخ به مربیان کمک می کند تا از لحاظ علمی در شرایط خوبی قرار بگیرید.
وی افزود: باید از همت کمیته آموزش به منظور برگزاری این دوره آموزشی تشکر کنیم. چرا که همت و تلاش زیادی برای هماهنگی و همچنین تشکیل این دوره صورت گرفته است. بدون شک مربیان مسئولیت بزرگی در تیم خود دارند و با توجه به اینکه کاراین افراد تخصصی است، نیاز به مطالعه، کار و کوشش دارند. از همین رو با تشکیل این دوره سعی کردیم مربیان را در راستای رسیدن به موفقیت کمک کنیم.
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ادامه داد: معتقدم این دوره های آموزشی باید هر 5 ماه یکبار برگزار شود و در نهایت با وجود مربیان شاهد آینده بسیار خوبی در فوتبال و در قسمت دروازه بانی باشیم. همین قدر که در کنار یکدیگر جمع شده اید کار بزرگی اتفاق افتاده و از این با هم بودن بهترین بهره را خواهیم برد.
وی در پایان گفت: فوتبال بازی عقاید است. تاریخ همیشه نشان داده که مربیان چه کارنامه ای دارند و باید زمان بگذرد تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. باید برگزاری این کلاس ها تداوم داشته باشد تا بتوانیم از دانش یکدیگر استفاده کنیم.برگزاری این کلاس ها باید دو طرفه باشد و از شما مربیان می خواهم که به طور مرتب درخواست برگزاری این دوره آموزشی را از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال داشته باشید. همیشه یک شروع خوب تضمین نیمه کار است و امیدوارم دوره خوبی را پشت سر بگذارید تا شروع خوبی در تیم های خود داشته باشید.
منبع: ایرنا
نظرات
ADS
ADS
پربازدید