Performancing Metrics

برف و کولاک جاده ارومیه به مهاباد را بست | اتاق خبر
کد خبر: 300420
تاریخ انتشار: 16 آذر 1394 - 00:38
400 دستگاه خودرو در محاصره برف و کولاک
مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان غربی اعلام کرد: برف و کولاک جاده ارومیه به مهاباد حد فاصل سه راهی دارلک به مهاباد را بسته و تردد در این مسیر متوقف شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان غربی اعلام کرد: برف و کولاک جاده ارومیه به مهاباد حد فاصل سه راهی دارلک به مهاباد را بسته و تردد در این مسیر متوقف شده است.

امیرعباس جعفری افزود: هم اکنون بیش از 400 دستگاه خودرو در این مسیر در میان برف و کولاک گرفتار شده اند و راهداران و عوامل پلیس راه و هلال احمر در حال امدادرسانی به خودروهای متوقف شده و بازگشایی این محور هستند.
وی اظهار کرد: به علت بارش برف و کولاک جاده ارومیه به مهاباد در مسیر ارومیه ـ حیدرآباد ـ محمدیار از ساعت 16 تا 20 مسدود شده بود که با تلاش راهداران این مسیر بازگشایی شد و تردد در آن به کندی جریان دارد.
وی همچنین از مسدود شدن کامل جاده شهریکند ـ شاهین دژ ـ برهان در جنوب آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این مسیر جاده ای نیز به علت ادامه بارش برف، کولاک شدید و نبود دید کافی مسدود شده و مسافران در راه مانده در حال اسکان در مسجد شهریکند هستند.
وی ادامه داد: تردد در جاده بوکان ـ مهاباد نیز به علت کولاک شدید به سختی و با کندی انجام می شود.
وی با اشاره به آمادگی کامل اداره کل مدیریت بحران استان آذربایجان غربی برای امداد رسانی و مدیریت شرایط نامساعد جوی اضافه کرد: به علت تداوم بارش برف، لغزندگی سطح جاده ها و کولاک شهروندان از تردد غیرضروری به خصوص در جاده های بین شهری خودداری کرده و در خودروهای خود تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
وی بیان کرد: همه عوامل و تجهیزات امدادرسانی و راهداری استان برای مدیریت شرایط جوی کنونی بسیج شده و تمام عوامل مرتبط در این امر نیز در آماده باش کامل قرار دارند.
به گزارش ایرنا، بارش برف همراه با کولاک شدید از شب گذشته در مناطق مختلف آذربایجان غربی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید