Performancing Metrics

علی کریمی پیشنهاد مربیگری در ملوان را رد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 300922
تاریخ انتشار: 17 آذر 1394 - 17:42
c کجاست؟ چه می‌کند و بالاخره چه زمانی می‌خواهد به عرصه فوتبال بازگردد؟ جادوگر محبوبی که در نظرسنجی برنامه 90 و بالاتر از فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی به عنوان محبوب‌ترین بازیکنان دو دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد.
اغراق نيست اگر بگوييم علي كريمي آنقدر در فوتبال ايران محبوبيت دارد كه فرهاد مجيدي چهره محبوب تيم رقيب هم پس از پايان اين نظرسنجي در صفحه شخصي‌اش به جادوگر تبريك بگويد و برايش آرزوي موفقيت كند.
علي كريمي كجاست؟ چه مي‌كند و بالاخره چه زماني مي‌خواهد به عرصه فوتبال بازگردد؟ جادوگري كه لوئيز فيگوي پرتغالي هم مهر تأييدي بر محبوبيتش زده و پس از پايان بازي دوستانه ستارگان ايران و ستارگان جهان بگويد: «آن لحظه‌اي كه شماره 8 شما داشت از زمين خارج مي‌شد و هواداران شروع به تشويق او كردند، نگاهي به سكوها انداختم و ديدم هم عكس اين بازيكن روي سكوهاست و هم اسم و شماره پيراهنش...»

لوئيز فيگو كه سه پيراهن شماره 7 با خود به ايران آورده بود، يكي به محافظ خود داد، يكي را براي صرف در امور خيريه در اختيار مسئولان برگزاري بازي ستارگان ايران و ستارگان جهان گذاشت و سومي را هم به علي كريمي بخشيد. ستاره پرتغالي شايد نمي‌دانست علي كريمي در طول دوران ورزشي‌اش عادت به گرفتن پيراهن يادگاري از كسي را ندارد اما اين يكي فرق مي‌كرد. لوئيز فيگو قهرمان دوران كودكي‌اش بود!

علي كريمي كجاست؟ چه مي‌كند و بالاخره چه زماني مي‌خواهد به عرصه فوتبال بازگردد؟ جادوگر اين روزها نه تمرين جدي مي‌كند و نه خيلي حال و حوصله فوتبال را دارد. برخلاف گذشته سر تمرين پرسپوليس هم نمي‌رود و ظاهراً مي‌خواهد روي حرف خود بايستد: «تا زماني كه اين آقايان در رأس فوتبال باشند به اين فوتبال برنمي‌گردم چون روحياتم با آنها سازگار نيست.»
همين قدر بدانيد كه قبل از شروع فصل تماس‌هايي از سوي دست‌اندركاران باشگاه پرسپوليس با علي كريمي برقرار شد تا به شكلي دوباره زمينه بازگشت او به جمع سرخپوشان - البته نه به عنوان بازيكن - فراهم شود اما پاسخ منفي بود.

يك تيم نيمه تهراني (!) هم تلاش كرد جادوگر را سرمربي خود كند ولي علي كريمي آدمي نبود كه بي‌گدار به آب بزند و از طرفي تمايلي براي مربيگري حداقل در اين فصل نداشت. اما شايد جالب‌تر باشد اشاره كنيم:
به تازگي پيشنهادي جالب به علي كريمي رسيده است. با توجه به رابطه دوستانه حميد استيلي با شماره 8 و اصالت شمالي جادوگر، سرمربي ملوان مدتي است اصرار مي‌كند تا علي كريمي را به انزلي ببرد.
گرچه علي كريمي هم خيلي به حميد استيلي ارادت دارد اما گرفتاري شخصي را بهانه كرده و با وجود اصرار فراوان سرمربي ملوان به اين پيشنهاد جواب منفي داده است.
با اين وجود بازگشت علي كريمي به فوتبال سوخت و سوز دارد اما دير و زود ندارد. جادوگر بنا به هر دليلي از فوتبال و برخي مديران فعال در آن دلخور است اما خودش هم خوب مي‌داند محكوم به بازگشت است. حكم را هم همان 52 درصد از مردمي صادر كرده‌اند كه در نظرسنجي برنامه 90 به او رأي دادند.

محبوبيت كم‌نظير جادوگر در صف KFC
تيم استيل‌آذين براي برپايي اردويي چند روزه به كشور امارات رفته بود. آن شب علي كريمي هوس ساندويچ به سرش زد. اواخر شب بود كه همراه يكي، دو تن از دست‌اندركاران استيل‌آذين به رستوران زنجيره‌اي KFC رفت تا دلي از عزا درآورد!
اتفاقاً شب شلوغي را هم جادوگر براي رفتن به KFC انتخاب كرده و مردم كيپ‌ تا كيپ جلوي در رستوران صف كشيده بودند... از عرب، انگليسي‌زبان، فيليپيني و... بگيريد تا افرادي ديگر و فقط همين يكي‌، دو نفر از باشگاه استيل‌آذين ايراني بودند.
دوستي كه ماجرا را تعريف مي‌كرد به ما گفت: «باورتان نمي‌شود، صف به هم خورد! همه صف غذا را رها كردند تا كنار علي كريمي عكس يادگاري بگيرند و بزرگي يك سوپراستار واقعي را آن هم در كشوري بيگانه در دبي ديدم و باور كردم محبوبيت جادوگر نه تنها در ايران بلكه در آسيا بي‌نظير است.»

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید