Performancing Metrics

دایی: ما باید بلد باشیم از او استفاده کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 301184
تاریخ انتشار: 18 آذر 1394 - 15:51
عصر روز گذشته (سه‌شنبه) دو تیم صبای قم و راه‌آهن یزدان در دیداری دوستانه و در زمین سرداران شهید شمیرانات به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با نتیجه یک بر صفر و با تک‌گل جلال‌الدین علی‌محمدی به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید.

البته محل برگزاري اين ديدار تداركاتي در چند نوبت جابه‌جا شد. ابتدا قرار بود اين بازي در ورزشگاه خيريه عمل (محل تمرين صباي قم) برگزار شود اما بارش برف اخير و نامناسب بودن زمين اين اجازه را نداد.

در ادامه اعلام شد بازي در ورزشگاه اكباتان (اختصاصي راه‌آهن يزدان) انجام مي‌شود اما با وجود كشيدن كاور روي چمن اين زمين باز هم سرماي بيش از حد باعث يخ‌زدگي آن شد تا باز هم محل ديدار تغيير كند.

در نهايت با رايزني دو باشگاه و زحمات حاج‌مهدي اربابي رئيس پيشين هيأت فوتبال استان تهران اين بازي در زمين سرداران شهيد شميرانات برگزار شد. اما پيش از شروع بازي تداركاتي اتفاق جالبي رخ داد.
دكتر عبدالصمد ابراهيمي قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن يزدان از طرف اين باشگاه و به پاس زحمات آقاي گل جهان در دوران سرمربيگري‌اش در راه‌آهن يزدان يك قاب تابلوفرش دستباف به علي دايي اهدا و از او تقدير كرد. در همين راستا دقايقي پس از بازي با راه‌آهن يزدان با علي دايي گپ زديم؛

بازي دوستانه با راه‌آهن چطور بود؟
به هر حال يك بازي تداركاتي خوب و جاندار بود كه خدا را شكر بدون مصدوميت و آسيب‌ديدگي به پايان رسيد. هر دو تيم هم بازي خوب و جوانمردانه‌اي ارائه دادند.

باشگاه راه‌آهن يزدان هم با اهداي يك تابلو فرش از شما تقدير كرد، در اين رابطه حرفي نداريد؟
راه‌آهن يزدان را تيم خودم مي‌دانم و از دوست خوبم عبدالصمد ابراهيمي كه مثل برادرم است تشكر مي‌كنم. باشگاه راه‌آهن يزدان در اين فصل نشان داده كه در كنار فوتبال به دنبال حركت‌هاي ارزشي است و يكي از آنها هم تمديد قرارداد محسن ايران‌نژاد بازيكن مصدوم خود بود.

تمديد قرارداد مهدي تارتار به مدت 5 سال از سوي باشگاه راه‌آهن يزدان را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
امنيت شغلي مهم‌ترين اصل براي هر مربي است. وقتي اين اتفاق مي‌افتد خيال سرمربي راحت مي‌شود و مهدي تارتار هم يك مربي جوان و كاربلد است. اقدام خيلي خوبي بود و مطمئن هستم راه‌آهن يزدان در نيم‌فصل دوم نتايج بهتري خواهد گرفت.

بازي‌هاي پرسپوليس را تعقيب مي‌كنيد؟
(خيلي جدي) صحبتي ندارم!

درباره شرايط كنوني صباي قم كه حرف مي‌زنيد؟
مي‌دانم شرايط صباي قم در نيم‌فصل دوم سخت‌تر هم خواهد شد. تصميم داريم ان‌شاءا... در نيم‌فصل تيم را تقويت كنيم و با شرايط بهتر به استقبال نيم‌فصل دوم برويم.

راستي در مورد حضور كادرفني تيم ملي سر تمرين صباي قم نظري نداريد؟
اينكه دستياران كارلوس كروش و مربيان تيم ملي سر تمرين تيم‌ها حضور پيدا مي‌كنند جاي تقدير فراوان دارد. اين حركت انگيزه بازيكنان را بالا برده و باعث تعامل بيشتر مربيان ملي و باشگاهي مي‌شود.

چندي پيش در كنفرانس مطبوعاتي خودتان هم كارلوس كروش را يك مربي حرفه‌اي خوانديد كه از سطح فوتبال ايران بالاتر است.
كارلوس كروش مربي بزرگي است و در اين بزرگي هم هيچ شكي نيست. اين ما هستيم كه بايد بلد باشيم از داشته‌هاي اين مربي سرشناس استفاده كنيم.

علي دايي در شوك
شهريار به ميان كودكان مبتلا به ايدز مي‌رود
شاهين صمدپور مجري و كارگردان مجموعه مستند «شوك» درباره قسمت بعدي اين مجموعه كه قرار است چهارشنبه 9 دي ساعت 23:15 پخش شود، گفت: «اين دومين برنامه است كه به موضوع اچ‌آي‌وي مثبت (ايدز) مي‌پردازيم و در قسمت دوم به سراغ كودكاني كه به اين بيماري مبتلا هستند، مي‌رويم و درد دل‌هاي آنها را مي‌شنويم.»او درباره قسمت دوم اين برنامه كه چهارشنبه شب ساعت 23:15 از شبكه سوم سيما پخش مي‌شود، نيز گفت: «در اين برنامه بهنوش بختياري به عنوان هنرمند و علي دايي به عنوان يك اسطوره فوتبال در ميان بچه‌هاي مبتلا به اچ‌آي‌وي مثبت حاضر مي‌شوند. ما به دنبال اسطوره‌اي بوديم كه از طريق او تابوشكني كنيم و حالا اميدوارم مردم با ديدن اين برنامه با خيال راحت با مبتلايان به اچ‌آي‌وي مثبت ارتباط برقرار كنند.»

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید