Performancing Metrics

ارتش الجزایرموفق به کشف وانهدام یک باند تروریستی در کشور شد | اتاق خبر
کد خبر: 301533
تاریخ انتشار: 21 آذر 1394 - 09:45
ارتش الجزایر توانست یک باند حامی گروهک های تروریستی را در منطقه تبسه واقع در نوار مرزی تونس در دورترین نقطه این کشور، متلاشی کند.

ارتش الجزایر توانست یک باند حامی گروهک های تروریستی را در منطقه تبسه واقع در نوار مرزی تونس در دورترین نقطه این کشور، متلاشی کند.

وزارت دفاع الجزایر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در چارچوب مبارزه با تروریسم و نبرد با جنایات سازمان یافته ، واحد گشتی ارتش دیروز(پنجشنبه) اعضای یک باند چهار نفره پشتیبان گروهک های تروریست را شناسایی و بازداشت کرد.
از سوی دیگر یک یگان ارتش الجزایر شش بمب دست ساز را در منطقه القبائل واقع در 110 کیلومتری شرق الجزیره( پایتخت) کشف و منهدم کرد.
دو گشتی ارتش الجزایر در دو منطقه عملیاتی الیزی و جانت واقع در جنوب کشور در 'ناحیه نظامی چهارم ' پنج جنایتکار را بازداشت و به همراه آنها یک قبضه کلت و مقدار متنابهی مهمات و 2947 گلوله و سه خودروی نظامی و مقداری جنگ افزار و تلفن همراه را کشف و مصادره کردند.
این در حالی است که شهر عنابه در شرق الجزایر چهارشنبه گذشته یک روز پر حادثه را پشت سرگذاشت.
نیروهای امنیتی الجزایر در این روز موفق شدند یک نقشه تروریستی را علیه سالن تئاتر شهر که قرار بود در آن جشنواره فیلم کشورهای ساحلی دریای مدیترانه برگزار شود، خنثی کنند. به دنبال کشف این توطئه جشنواره مزبور لغو شد.

منبع: ایرنا 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید