Performancing Metrics

آمریکا می‌خواهد نفت نیجریه را چپاول کند | اتاق خبر
کد خبر: 302518
تاریخ انتشار: 25 آذر 1394 - 12:17
سردار نقدی در جمع خبرنگاران:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سرعت پیشرفت اسلام ناب در نیجریه بالاست و همین مسئله آمریکایی‌ها را به وحشت انداخته و می‌خواهند هیچ مزاحمتی برای چپاول نفت خود نداشته باشند.

به گزارش اتاق خبر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه دومین مجمع عالی بسیج، با بیان اینکه سند و بیانیه مجمع عالی بسیج را تقدیم حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور می‌کنیم، گفت: انشاءالله امیدواریم با این اقدام ما دولت از ظرفیت‌ها و راهکارهای بسیج برای حل مشکلات استفاده کند و یا خودشان راهکارهای بهتری را برای حل مشکلات بیابند.

وی افزود: کف خواسته ما از دولت اجرای این سند است تا مشکلات کشور حل و فصل شود که اگر قرار باشد سرمایه، مدیر، کار و تجهیزات همه از خارج بیاید تکلیف ملت ایران چه می‌شود؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کشتار شیعیان نیجریه و محکوم کردن این حادثه، گفت: سرعت پیشرفت اسلام ناب در نیجریه بسیار بالاست و همین مسئله آمریکا را به وحشت انداخته و می‌خواهد هیچ مزاحمتی برای چپاول نفت خود نداشته باشد.

سردار نقدی تاکید کرد: آل‌سعود مجری پیاده کردن نقشه‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست، اما به لطف خدا آنچه حاصل می‌شود برعکس خواسته آنها خواهد بود و این خون‌های ریخته شده موجب بیداری ملت‌های مسلمان خواهد شد.

 

منبع:تسنیم

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید