Performancing Metrics

تعطیلی مهدها، پیش‌دبستانی، دبستانی‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 303157
تاریخ انتشار: 28 آذر 1394 - 13:11
کمیته کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داد
به دلیل آلودگی هوای تهران، کمیته کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران صبح امروز تشکیل جلسه داد.

به دلیل آلودگی هوای تهران، کمیته کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران صبح امروز تشکیل جلسه داد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایسنا، صبح امروز کمیته کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران با حضور اعضای کمیته تشکیل جلسه داد و در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت آلودگی هوای تهران تصمیماتی اتخاذ شد.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام اینکه در جلسه صبح امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مقرر شد تا آرم‌های طرح ترافیک روزانه تا پایان هفته صادر نشوند ادامه داد: در جلسه امروز صبح این کمیته مقرر شد تا پایان هفته اورژانس برای شهروندان تهرانی به حالت آماده باش باشد.

وی گفت: همچنین فعالیت معادن شن و ماسه اطراف استان و فعالیت‌های عمرانی در محدوده تهران، ری و شمیرانات تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد تا شیوه نامه کمیته اضطرار آلودگی استان تهران تغییر و بازنگری شود، ادامه داد: طبق مصوبه این جلسه مقرر شد مدارس پیش دبستانی و دبستانی و همچنین مهدهای کودک فردا و پس فردا تعطیل باشند. البته تعطیلی مدارس و مهدهای کودک منوط به هماهنگی آموزش و پرورش و اعلام این وزارتخانه خواهد بود.

 

توقف فروش مجوز طرح ترافیک روزانه و آماده باش اورژانس

 مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران نیز بااشاره به تشکیل جلسه کمیته هماهنگی مواقع اضطرارآلودگی هوای تهران گفت: با توجه به تداوم آلودگی هوای استان تهران در هفته جاری، در این جلسه نظرات دستگاه‌های ذی‌ربط مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی به تصویب اعضا رسید.

 

مهدوی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاکید کرد: با توجه به تداوم آلودگی در هفته جاری و امکان تخلیه آلاینده‌ها از شهر تهران به جهت پایداری هوا، مقرر شد مدارس پیش‌دبستانی و دبستان‌ها در تهران و ری در روزهای یکشنبه و دوشنبه با تایید وزارت آموزش و پرورش توسط استاندار تهران ابلاغ شود.

 وی افزود: در این جلسه مقرر شد که زنگ ورزش مدارس در تمامی مقاطع در این دو روز تعطیل شود. همچنین انجام ورزش‌های همگانی در فضاهای سبز و پارک‌ها فعلا متوقف شود.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تاکید کرد: کارخانه‌های شن و ماسه در این دو روز تعطیل خواهند بود و محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر تهران اعمال خواهد شد که پلیس راهور این محدودیت‌ها را به اطلاع شهروندان می‌رساند.

 شاهرودی تاکید کرد: فروش مجوز طرح ترافیک روزانه فعلا متوقف خواهد شد و به اورژانس و دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید شده است که آمادگی لازم را برای رسیدگی به امور مربوط به خود داشته باشند. همچنین به مردم توصیه شده است که در این دو روز حداقل عبور و مرور در سطح شهر تهران را داشته باشند و تنها در موارد ضروری در سطح شهر تردد کنند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید