Performancing Metrics

نخستین نشریه تخصصی اتاق تعاون فارس به زودی منتشر می شود | اتاق خبر
کد خبر: 303190
تاریخ انتشار: 28 آذر 1394 - 20:02
دبیر اتاق تعاون استان فارس خبر داد: نخستین نشریه تخصصی این اتاق درباره موضوعات تعاون به زودی زیر چاپ می رود.
 اتاق خبر: دبیر اتاق تعاون استان فارس خبر داد: نخستین نشریه تخصصی این اتاق درباره موضوعات تعاون به زودی زیر چاپ می رود.
بنابراین گزارش، بهروز فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اولین نشریه سراسری تخصصی اتاق تعاون فارس درباره موضوعات تعاون و از جمله با هدف ترویج توانمندی های تعاون از وزارت ارشاد مجوز گرفته است و تا پایان ماه جاری به زیر چاپ می رود.
وی افزود: در این نشریه با نام "تفکر تعاون" با موضوع تخصصی تعاون، سعی بر این است که افراد با ظرفیت های تعاون بیشتر آشنا شوند.
فرهنگیان با اشاره به اینکه اقتصاد ما در قانون به سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی تقسیم شده، گفت: در این نشریه تلاش می شود تا اقتصاد سوم یعنی تعاون را بیش از گذشته ترویج دهیم و ادبیات، مبانی و معماری آن که با دو اقتصاد دیگر متفاوت است را معرفی کرده و به مردم بشناسانیم.
وی با بیان اینکه یکی از علل عدم موفقیت های بخش تعاون و تعاونی ها، عدم آشنایی با مبانی اقتصاد تعاون است، تاکید کرد: باید کوشید این موضوع را به مردم و تعاونگران انتقال داد و یکی از اهداف این نشریه نیز همین موضوع است.
دبیر اتاق تعاون فارس افزود: معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بخش تعاون در سراسر کشور، سرمایه گذاری در این بخش و تشویق تعاونگران به سرمایه گذاری و معرفی تعاونگران برتر از دیگر اهداف چاپ این نشریه است که به فرا خور حال در هر شماره از نشریه بررسی می شود.
وی اعلام کرد: این نشریه فعلا تا ماه های اولیه در استان فارس روی دکه ها قرار گرفته و به اتاق های استانی نیز ارسال می شود و از ماه های بعد، به سراسر کشور ارسال خواهد شد.
این تعاونگر بیان داشت: برای توزیع نشریه تخصصی اتاق تعاون فارس با روزنامه "نیم نگاه" فارس هماهنگی هایی صورت گرفته است.
منبع: اتاق تعاون ایران 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید