Performancing Metrics

فرماندار کرج وضعیت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات را تشریح کرد | اتاق خبر
کد خبر: 304809
تاریخ انتشار: 6 دی 1394 - 03:31
فرماندار کرج وضعیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا را تشریح کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پایگاه خبری فرمانداری کرج، محمدتقی ایرانی آمار نهایی داوطلبان دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه استان البرز و مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را به تفکیک ویژگی های جنسیت، سن، تحصیلات، وضعیت تاهل و اشتغال اعلام کرد.

ایرانی در خصوص داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: ۲۴ داوطلب برای مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه مرکز استان البرز ثبت نام کرده اند از این تعداد، ۱۱ نفر در ستاد انتخابات شهرستان کرج (فرمانداری کرج)، ۶ نفر در ستاد انتخابات وزارت کشور و ۷ نفر در استان قم نام نویسی کردند.

وی به میزان سن داوطلبان شرکت کننده اشاره کرد و گفت: ۹ نفر در بازه سنی ۵۶ تا ۶۰ سال، دو نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، دو نفر در سنین ۳۶ تا ۴۰ سال، سه نفر در سنین ۴۱ تا ۴۵ سال، شش نفر در فاصله سنی ۵۱ تا ۵۵ سال، یک نفر در بازه سنی ۶۱ تا ۶۵ سال و یک نفر در فاصله سنی ۷۱ تا ۷۵ سال در این دوره انتخابات نام نویسی کرده اند.

تشکر فرماندار کرج از اصحاب رسانه استان

فرماندار کرج در ادامه به ثبت نام ۲۳۱ داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: از این تعداد، ۱۸۱ نفر مرد و ۵۰ نفر زن بوده اند.

ایرانی با اشاره به رشد بیشتر از دو برابر تعداد ثبت نام کنندگان مجلس دهم، نسبت به دوره نهم مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۹۵ نفر در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا نام نویسی کرده بودند با توجه به آمار ۲۳۱ نفر ثبت نام دهمین مجلس شورای اسلامی، ۲۲۶ درصد در داوطلبی مردان و ۳۳۲ درصد در داوطلبی زنان رشد مشاهده می شود.

ایرانی اضافه کرد: همچنین از این تعداد ثبت نام کننده، ۱۸۷ نفر متاهل و ۴۴ نفر مجرد هستند.

فرماندار کرج در پایان یکی از مهمترین ویژگی های ستاد انتخابات شهرستان کرج در این دوره انتخابات را حضور آزادانه فعالان رسانه و خبرنگاران در ستاد و امکان پوشش لحظه به لحظه اخبار انتخابات دانست و از همه خبرنگاران فعال در ستاد انتخابات کرج در روزهای ثبت نام تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید