Performancing Metrics

کارخانه قهوه با طعم شیرین نستله در برزیل | اتاق خبر
کد خبر: 304964
تاریخ انتشار: 6 دی 1394 - 19:22
نستله کارخانه ای برای تولید قهوه باطعم شیرین در مونتس کلارس برزیل تاسیس کرده است.این نخستین کارخانه شرکت نستله برای تولید قهوه باطعم شیرین خارج از اروپاست.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از فود کلینیک،نستله کارخانه ای برای تولید قهوه باطعم شیرین در مونتس کلارس برزیل تاسیس کرده است.این نخستین کارخانه شرکت نستله برای تولید قهوه باطعم شیرین خارج از اروپاست. قهوه باطعم شیرین می تواند گستره ی متنوعی از نوشیدنی های گرم و سرد را دربرگیرد و تا به حال درآمدی بالغ بر یک بیلیون دلار در بین ۷۵ کشور داشته است.

کارخانه ۷۲میلیون دلاری جدید محصولاتی برای بازارداخلی برزیل تولید خواهد کرد علاوه بر این به کشورهای آرژانتین، پاراگوئه و اروگوئه صادر می کند.این کارخانه بیش از ۹۰شغل مستقیم و بیش از ۱۰۰۰موقعیت شغلی به شکل غیر مستقیم در زنجیره ی عرضه محصول فراهم خواهد کرد.

پائول بولک مدیرعامل نستله : ” این کارخانه تولید قهوه با طعم شیرین سرمایه گذاری بلند مدت استراتژیکی در آمریکای لاتین و به شکل مشخص در برزیل است،کشوری که در آن برای ۹۰سال حضور داشته ایم .جایی که داستان قهوه از آن آغاز شده است.

نستله از اقتصاد منطقه ای بااستفاده از منابع محلی-مانند قهوه،شیر،کاکائو و شکر – برای تولید محصولات جدید حمایت خواهد کرد.این کارخانه هیچ زباله ای به محیط زیست اضافه نخواهد کرد و آخرین تکنولوژی ها در زمینه ی آب و حفظ انرژی را به کار خواهد بست.

منبع: فود کلینیک

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید