Performancing Metrics

کشته شدن ۲۷ آمریکایی بر اثر تیراندازی تنها در روز کریسمس | اتاق خبر
کد خبر: 305435
تاریخ انتشار: 8 دی 1394 - 19:49
در تازه ترین شواهد مربوط به گسترش خشونت با سلاح در آمریکا، ۲۷ نفر تنها در روز کریسمس هدف گلوله قرار گرفته و کشته شدند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اسپوتنیک، کشته شدن 27 نفر در روز کریسمس در آمریکا در شرایطی است که آمار تلفات ناشی از خشونت سلاح در برخی از کشورها در طول یک سال مجموعا به 27 نفر می رسد.

بر اساس گزارش "آرشیو خشونت با سلاح" آمریکا، 27 نفر در حوادث مختلف تیراندازی در سراسر آمریکا در روز کریسمس "جمعه گذشته"، جان خود را از دست داده اند. 63 نفر دیگر نیز بر اثر تیراندازی در آمریکا در همین روز زخمی شده اند.

2 مورد از این حوادث از سوی این موسسه آمریکایی، حوادث تیراندازی جمعی شناخته شده اند. تیراندازی های مرگبار جمعی به حوادثی گفته می شود که 4 نفر یا بیشتر در جریان یک تیراندازی کشته شوند.

کشته شدن 27 نفر در تیراندازی های کریسمس در آمریکا در حالی است که قتل در استرالیا و انگلیس در مجموع در طول یک سال به این رقم می رسد.

میانگین تلفات کشته شدگان بر اثر استفاده از سلاح در هنگ کنگ، ایسلند، برمودا، استونی، اسلونی، نروژ، نیوزلند و اتریش در سال به 27 نفر رسیده است.

در آمریکا هر روز به طور میانگین 36 نفر بر اثر خشونت اسلحه کشته و 73 نفر دیگر نیز زخمی می شوند.

در حادثه تیراندازی در سن برناردینو که طی ماه جاری رخ داد، حداقل 14 نفر کشته شدند. تیراندازی سن برناردینو سیصد و سی و پنجمین تیراندازی گسترده در آمریکا در 336 روز نخست سال 2015 میلادی بوده است.

 

منبع:تسنیم

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید