Performancing Metrics

شورای اقتصاد و مصوبات جدید | اتاق خبر
کد خبر: 306102
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 06:03
احداث خط لوله گاز به نیروگاه های کهنوج و ماهشهر و افزایش قیمت آب صنایع در شورای اقتصاد تصویب شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر اسحاق جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اقتصاد بر لزوم استفاده از انرژی های تجدیدپذیر تاکید کرد و از موافقت شورای اقتصاد با احداث خط لوله گاز به نیروگاه های کهنوج و ماهشهر خبر داد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و ضرورت حفاظت از محیط زیست، بر برنامه ریزی برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر به عنوان یکی از راهکارهای قابل توجه در مقابله با آلودگی هوا تاکید کرد. وی اثرات مخرب آلودگی هوا در عرصه های مختلف به ویژه تاثیر نامطلوب آن بر سلامت مردم را یادآور شد و در عین حال از دستگاه های مربوطه خواست با رعایت الزامات قانونی و فنی شرایط را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت نیروگاه هایی که با انرژی های تجدیدپذیر فعالیت می کنند فراهم آورند.

در جلسه امروز شورای اقتصاد که با حضور وزرای نفت، اقتصاد، راه و شهرسازی، نیرو و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد، درخواست برخی از دستگاه های اجرایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه موضوع افزایش تعرفه خدمات آب صنعتی خارج از تاسیسات شرکت های آب و فاضلاب و استفاده از تسهیلات خارجی (فاینانس) برای اجرای بسته طرح های هراز که از سوی وزارت نیرو طرح شده بود و همچنین درخواست احداث خط لوله گاز به نیروگاه کهنوج و احداث خط لوله گاز به نیروگاه ماهشهر و کارخانه فولاد شادگان که از سوی وزارت نفت مطرح شده بود به تصویب اعضا رسید.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید