Performancing Metrics

رونالدو: می‌خواهم تا 40 سالگی بازی کنم | اتاق خبر
کد خبر: 306322
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 21:12
مهاجم رئال‌مادرید می‌خواهد تا 40 سالگی فوتبال بازی کند و بعد از آن نیز قصدی برای مربی شدن ندارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا و به نقل از ال‌موندو دپورتیوو، رئال مادرید امشب باید در دیداری حساس برابر والنسیا به میدان برود. توقف بارسلونا برابر اسپانیول باعث شد تا رئالی‌ها روحیه بالایی برای این دیدار داشته باشند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار اختلاف‌شان را با بارسلونا در صدر جدول کم کنند.

کریستیانو رونالدو مهاجم رئال مادرید در این دیدار نیز نقطه اتکای کهکشانی‌ها محسوب می‌شود. این مهاجم 30 ساله درباره آینده خود بعد از فوتبال پیش از دیدار با والنسیا صحبت کرده و عنوان کرد قصد ندارد مربی شود. او درباره این موضوع گفت: تقریبا 10 سال دیگر فوتبالم تمام می‌شود و من وارد دنیای جدیدی می‌شوم و فکر می‌کنم اول از همه خیلی سخت باشد که دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم. دوم اینکه اگر الان از من سوال کنید مربی می‌شوم یا نه، باید بگویم خیر، به هیچ وجه، نه مربی، نه مدیر و نه رییس. زندگی خوبی دارم و می‌خواهم بعد از پایان فوتبالم در کنار خانواده‌ام باشم و زمان کافی برای انجام هر کاری که داشته باشم.

مهاجم گلزن رئال مادرید در ادامه گفت:‌در حال حاضر صددرصد آماده هستم ولی باز هم باید پیشرفت کنم و بهتر از این شوم. آینده از همین حالا ساخته می‌شود و من می‌خواهم بهتر از این باشم. من زندگی خیلی خوبی دارم، شغل خوب، پول خوب، ماشین‌ها و خانه‌های رویایی. ولی این همه چیز نیست. برای مثال همین شنبه یک مسابقه بوکس در لاس‌وگاس برگزار می‌شود که من دوست داشتم خودم و خانواده‌ام آنجا باشم ولی این زمان را نداشتم و همین باعث ناراحتی‌ام شد. اکنون زمان کافی برای رسیدگی به خواسته‌های خانواده‌ام را ندارم. به همین خاطر دوست دارم بعد از فوتبالم این زمان را در اختیار خانواده‌ام بگذارم.

رونالدو در پایان گفت: تا 10 سال دیگر می‌خواهم فوتبال بازی کنم و مطمئنم می‌توانم فشار بازی تا 40 سالگی را تحمل کنم. وقتی 11 سالم بود خانه را ترک کردم و دوری از خانواده‌ام در لیسبون برایم اتفاق سختی بود. از 11 تا 18 سالگی به ثبات رسیدم و رونالدویی که الان هستم محصول همان سال‌هاست که به دور از خانواده و تنهایی تمرین کردم و زمان بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و کارهایی انجام می‌دادم که افراد بزرگتر از سن خودم انجام می‌دادم و همه کارهایم را نیز خودم انجام می‌دادم و همین شرایط نیز باعث شد تا از لحاظ ذهنی قوی شوم.

رونالدو همراه نیمار و مسی باید تقریبا 10 روز دیگر در زوریخ حاضر شوند تا بهترین بازیکن جهان در سال 2015 مشخص شود. عنوانی که بعید است به کریستیانو رونالدو برسد.

رئال مادرید سال 2015 را بدون بردن جام تمام کرد اما رونالدو آقای گل سال اروپا شد. ستاره پرتغالی که سال 2015 را در بهترین سطحش از نظر شخصی شروع نکرد، سال را با 57 گل در 57 بازی ملی و باشگاهی تمام کرد.

مهاجم رئال مادرید بالاتر از مسی (52 گل در 62 بازی) و لواندوفسکی (49 گل در 58 بازی) قرار گرفت. رونالدو 54 گل برای رئال و سه گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر رساند. مسی هم 48 گل برای بارسا و چهار گل ملی زد. سوارز در سال 2015 به اندازه مسی برای بارسا گل زده یعنی 48 تا اما در تیم ملی اروگوئه گل نزده است. نیمار هم 45 گل برای بارسا زده است. این در حالیست که بنزما 25 و بیل 19 گل زدند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید