Performancing Metrics

فعالیت های اکتشافی در سیستان و بلوچستان توسعه می یابد | اتاق خبر
کد خبر: 306818
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 11:43
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: توسعه فعالیت های اکتشافی در سیستان و بلوچستان جزء برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش اتاق خبر،داود شهرکی از زاهدان، در حاشیه دیدار با مدیرکل دفتر ارزیابی و نظارت سازمان زمین شناسی کشور اظهار داشت: توسعه فعالیت های اکتشافی در سیستان و بلوچستان جزء برنامه های سازمان صنعت، تجارت و معدن است و نحوه انجام مطالعات ژئوفیزیک هوایی در سیستان و بلوچستان درحال بررسی است.

داود شهرکی گفت: در این دیدار در خصوص نحوه ادامه فعالیت سازمان زمین شناسی و تعیین تکلیف ادامه اکتشاف محدوده های در اختیار و همچنین انجام مطالعات ژئوفیزیک هوایی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد : مقرر گردید که با توجه به موافقت های سیستان و بلوچستان برای تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز برای انجام مطالعات ژئوفیزیک هوایی، سازمان زمین شناسی نیز به همان میزان اعتبار پیش بینی نماید و در مساحتی معادل 20 هزار کیلومترخطی این مطالعات انجام پذیرد.

شهرکی تصریح کرد : توافقی هم صورت پذیرفته که برنامه تهیه نقشه های یک صد هزارم زمین شناسی استان طبق برنامه تدوین شده انجام و مطالعات اکتشاف در محدوده های در اختیار نیز در دستور کار قرار گیرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید