Performancing Metrics

سونی از هندی‌کم خود با قابلیت زوم 20 برابر رونمایی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 306983
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 17:51
در نمایشگاه CES سال گذشته، سونی فناوری جدید بدون آینه خود را در دوربین‌های A7R II و A75S II معرفی کرد و حال، یک سال پس از آن اتفاق، هندی‌کم جدید و قدرتمندی از این شرکت معرفی شده است.

اتاق خبر - این هندی‌کم، با نام FDR-AX53 شناخته می‌شود و قادر به فیلم‌برداری به صورت 4K است. لنزهای زایس و فناوری SteadyShot سونی (تثبیت کننده تصویر پنج محور) نیز در این محصول به چشم می‌خورد؛ به کمک این فناوری، فیلم‌های گرفته شده، هیچ لرزشی ندارند. همچنین، قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 20 برابر نیز از نکات مثبتی است که در این دوربین به چشم می‌خورد. علاوه بر اینکه شاهد کیفیت بی‌نظیر فیلم‌برداری هستیم، سونی تمام توان خود را به کار بسته است تا صدای محیط نیز با بالاترین کیفیت ضبط شود. لازم به ذکر است قابلیت فیلم‌برداری با سرعت آهسته 120 فریم در ثانیه در این محصول تعبیه شده است.  قرار است FDR-AX53 در ماه مارس و با قیمت 999 دلار، عرضه شود.

دوربین HDR-AS50R از سوی سونی در این مراسم رونمایی شد که به دلیل لنزهای فوق عریض خود، قادر به فیلم‌برداری با سرعت 120 فریم در ثانیه است. این دوربین به وای‌فای و بلوتوث مجهز شده است و  از همه مهمتر، تا 60 متر زیر آب نیز کار می‌کند. این اکشن‌کم جدید سونی، با قیمت 350 دلار در ماه فوریه راهی بازارها خواهد شد.

به نظر می‌رسد سونی به خوبی نیازهای این بخش از بازار را دریافته است و با این محصولات، می‌تواند موفقیت لازم را به دست بیاورد.

منبع: آی تی رسان

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید