Performancing Metrics

سفارشگیری آرد یارانه ای از بیست و یکم دی در تهران، ری و اسلامشهر آغاز می شود | اتاق خبر
کد خبر: 307062
تاریخ انتشار: 17 دی 1394 - 05:15
مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه محصولات کشاورزی و سامانه آرد از آغاز عملیات خرید آرد یارانه ای توسط بانک سپه در شهرهای تهران، ری و اسلامشهر از بیستم و یکم دی ماه خبر داد.

اتاق خبر- مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه محصولات کشاورزی و سامانه آرد از آغاز عملیات خرید آرد یارانه ای توسط بانک سپه در شهرهای تهران، ری و اسلامشهر از بیستم و یکم دی ماه خبر داد.

بنابراین گزارش محسن ملکی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و با هماهنگی شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران و شرکت غله و خدمات بازرگانی ناحیه یک کشور و همچنین اتحادیه و تعاونی نانوایان مقرر شد عملیات خرید آرد یارانه ای از ابتدای دهه سوم دی ماه آغاز شود.
وی گفت: با توجه به مصوبه هیات وزیران در بیست و ششم آبان ماه 1393، شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران مکلف به تهیه سامانه نرم افزاری متمرکزی برای نظارت بر توزیع آرد یارانه ای شده است.
ملکی با اشاره به اینکه خرید آرد یارانه ای از آبان ماه پارسال و همچنین امسال از طریق سامانه تهیه شده توسط بانک سپه صورت گرفته است، یادآور شد: در تمام استان های کشور و 13 شهرستان استان تهران عملیات خرید آرد یارانه ای انجام شده و سایر شهرهای باقیمانده در استان تهران نیز تحت سامانه متمرکز خرید آرد قرار خواهند گرفت.
وی با بیان اینکه عملیات خرید آرد یارانه ای صرفاً از طریق سامانه نرم افزاری تهیه شده توسط بانک سپه انجام می شود، تصریح کرد: نانوایان می توانند از تاریخ بیست و یکم دی ماه برای سفارش خرید آرد خود به نزدیک ترین شعبه بانک سپه در شهرهای تهران، ری و اسلامشهر مراجعه کنند.
ملکی گفت: نانوایان همچنین می توانند با مراجعه به شعبه ها، پس از افتتاح حساب و دریافت رمز دوم به صورت غیر حضوری و از طریق تارنمای baker.ebanksepah.ir برای خرید آرد سهمیه ای اقدام کنند.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید