Performancing Metrics

مشاور وزیر نفت از زادگاه نفت بازدید کرد | اتاق خبر
کد خبر: 307900
تاریخ انتشار: 20 دی 1394 - 15:33
مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت طی سفر به خوزستان با ورود به زادگاه نفت از این شهر بازدید کرد.

اتاق خبر: سیدرحیم عقیق در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و روسا و سرپرستان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد ضمن ابراز خوشحالی از حضور در زادگاه نفت و جمع کارکنان این شرکت اظهار کرد: خدمت کردن به خلق یک نعمت بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی توجه به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را یک راه خوب و موثر برای شکست فشار دشمنان دانست و افزود: توجه به اقتصاد داخل و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و اعتماد و تقویت دانش و توان متخصصان داخلی بهترین راهکار برای پیروزی در جنگ اقتصادی است.

ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز در حاشیه این سفر اظهار کرد: مسجدسلیمان زادگاه نفت است و تاریخچه این صنعت از این شهر شکل گرفته و آغاز می‌شود.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از نظر مساحت وسیع‌ترین شرکت تابعه مناطق نفتخیز جنوب است و بیش از 90 درصد حوزه عملیاتی این شرکت اعم از خطوط لوله اصلی، جریانی و واحدهای عملیاتی در کوهستان‌های سخت و راه‌های عبوری ناهموار واقع شده است.

پیرامون همچنین به وجود 6 سد و مخازن آن‌ها در حوزه عملیاتی این شرکت و نقش پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه این شرکت در محرومیت‌زدایی از این شهر نفتی و امید بخشی به مردم آن اشاره و خاطرنشان کرد: دیدگاه و نظر مردم از صنعت نفت با تعریف و اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه به‌عنوان یک صنعت خدمتگزار و خدمت رسان تغییر یافته است.

افتتاح یک پروژه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

همچنین در این سفر با حضور سیدرحیم عقیق، مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت، ساختمان مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت و مهدی حاجی علیان، رییس بازرسی شرکت ملی نفت و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افتتاح شد.

اسکلت این ساختمان 3 طبقه از نوع فلزی و مساحت آن 1450 متر مربع می‌باشد که با طراحی و نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت احداث شده است.

رعایت استانداردهای طراحی و الزامات و مقررات ملی ساختمان از جمله مبحث 19 صرفه جویی در مصرف انرژی و بکارگیری درب و پنجره‌های دودیواره به منظور حذف آلودگی‌های صوتی و جلوگیری از ورود ریزگردها به ساختمان از جمله مشخصات فنی این پروژه است.

هیأت بازدیدکننده بازرسی وزارت نفت و شرکت‌های تابعه آن، سپس از نخستین چاه نفت خاورمیانه و همچنین ساختمان قدیمی اداری که برای سال‌ها صنعت نفت ایران در این مکان مدیریت می‌شد، بازدید کرد.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید