Performancing Metrics

هواوی تاکنون یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند Mate 8 فروخته است | اتاق خبر
کد خبر: 308392
تاریخ انتشار: 21 دی 1394 - 17:38
طرفداران محصولات هواوی به خوبی می‌دانند که چیزی حدود یک ماه بیشتر از آغاز فروش گوشی هوشمند Mate 8 این شرکت نمی‌گذرد، اما از قرار معلوم در همین مدت اندک این گوشی توانسته پاسخ زحمت مهندسان هواوی را به خوبی بدهد و با فروش خوب خود خستگی را از تن آنها بزداید.

اتاق خبر - در آغاز فروش Mate 8، گزارش‌هایی در خصوص فروش خوب این محصول به گوش می‌خورد، گفته می‌شد فروشگاه‌ها در روز اول موجودی این گوشی را تمام‌ کرده‌اند که این امر حکایت از فروش بالای آن داشت. گزارش‌های جدید نیز این امر را تاکید می‌کند و از قرار معلوم Mate 8 در این مدت کم حسابی توانسته در بازارهای آسیایی تاخت و تاز کند. بر اساس آمار منتشر شده از جانب یو چِنگ‌دانگ، مدیر عامل هواوی، بیشتر از یک میلیون دستگاه از این گوشی تنها در چین به فروش رفته است.

مدیر واحد گوشی‌های همراه هواوی، آقای هی گَنگ،‌نیز در صحبت‌هایی مدعی شد این شرکت برنامه دارد تا ماهیانه یک میلیون دستگاه گوشی Mate 8 را تولید کند. در حال حاضر هواوی Mate 8 به صورت انبوه راهی سایرنقاط دنیا نشده و اولین سری از گوشی‌های Mate 8 در راه‌ بازارهای بین‌المللی است.

جالب اینجاست که این گوشی توانسته مجوزهای FCC را برای فروش در آمریکا اخذ کند اما تاکنون خبری از عرضه آن در آمریکا مطرح نشده است. با این حساب باید دید با توجه به روانه شدن این محصول خوش قد و بالا به بازارهای بین‌المللی، گوشی Mate 8 چگونه خواهد توانست از عهده سایر رقبا درآید و به فروش خود ادامه دهد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید