Performancing Metrics

استفاده از امکانات دولتی در انتخابات تخلف محسوب می شود | اتاق خبر
کد خبر: 309126
تاریخ انتشار: 24 دی 1394 - 23:48
فرماندار قوچان گفت: استفاده از امکانات دولتی در راستای تبلیغات انتخاباتی ممنوع می باشد و با شدت با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، علیرضا قامتی در جلسه اعضای شورای اداری شهرستان که ظهر پنجشنبه در محل تالار فرمانداری برگزار شد با اشاره به چارچوب قانونی در انتخابات عنوان کرد: افرادی که در حوزه فعالیت انتخاباتی دارند چارچوب قانونی را هم بر دفاع از حقوق مردم و حقوق جایگاه ساختاری لحاظ کنند.

وی افزود: استفاده از امکانات دولتی در راستای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و به شدت بامتخلفان برخورد می شود.

فرماندار قوچان به بسترسازی امید ونشاط و حضور حداکثری مردم اشاره کرد و ادامه داد: طبق فرمایش رهبری مبنی بر شرایط حضور حداکثری در انتخابات که شرکت همه افراد به خصوص کسانی که نظام راقبول ندارند ولی دلشان نسبت به محیط خود دغدغه مند هستند تاکید شده است.

قامتی گفت: افرادی هستند که در شرایط متشنج هدف دار سخن می گویند و با نفوذ خود از شهرستان تا فضای خارج از کشور درصدد خدشه دار کردن وحدت هستند.

رئیس شورای اداری شهرستان به قضیه برجام و ناامید کردن برنامه های دشمن پرداخت وگفت: دشمن با سیاست های چیده شده تلاش دارد که بعد از برجام با ناامید کردن مردم منطقه در جهت ناآرامی تحولات منطقه حرکت کند.

وی یادآور شد:در شرایط بحران مدیری موفق هست که بتواند به دور از شرایط شتابزدگی با حرکت  جهاد گونه هشت ساله دفاع مقدس مدیریت صحیح داشته باشد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید