Performancing Metrics

تعطیلی فعالیت گمرک پهل و لافت در شب | اتاق خبر
کد خبر: 309168
تاریخ انتشار: 25 دی 1394 - 05:33
گمرک قشم طى اطلاعیه‌اى اعلام کرد
گمرک قشم طى اطلاعیه‌اى اعلام کرد: فعالیت گمرک پهل و لافت فقط از ساعت 7 صبح لغایت 20 شب خواهد بود که دلیل آن نیز نبود امنیت برای کارکنان است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، گمرک قشم امروز در اطلاعیه‎‌اى عنوان کرد: به اطلاع می‌رساند از تاریخ 94/10/26 تا اطلاع ثانوی ساعت کار در گمرکات پهل و لافت از 7 صبح لغایت 20 شب بوده، بدیهی است بعد از زمان اعلام شده، امکان جابه‌جایی و انتقال خودرو توسط شناورها میسر نخواهد بود».

در پی این خبر، حسین سعیدى، مدیرکل گمرک قشم اظهار داشت: سه‌شنبه شب، یکى از نیروهاى گمرک قشم مستقر در بندر لافت به یک کامیون مشکوک شده و بعد از بازرسى، متوجه جاسازى مقادیر زیادى لاستیک خودرو در کامیون مى‌شود، به همین دلیل وسیله نقلیه مذکور به پارکینگ گمرک منتقل شده تا فردا صبح به مراجع قضایی تحویل داده شود.

وی افزود: قاچاقچیان بامداد روز چهارشنبه از خلوتى محیط استفاده کرده و به مأمور گمرک مستقر در لافت حمله مى‌کنند. آنها بعد از ضرب و شتم وی، با در دست داشتن کلید یدکى، مبادرت به خروج کامیون از لافت مى‌کنند و متوارى مى‌شوند.

مدیرکل گمرک قشم گفت: از نکات مهم و قابل تأمل این است که هنگام درگیرى قاچاقچیان با مأمور گمرک، هیچ کس به داد او نرسیده است. اگر مأمور ما نتوانسته بود خود را از دست قاچاقچیان رها کند، معلوم نبود سرنوشتش چه مى‌شد. به همین دلیل است که این گمرک تا اطلاع بعدى از ادامه خدمات به هموطنان عزیز بعد از ساعت 20 شب معذور خواهد بود.

وی یادآور شد: تا زمانی‌که امنیت کارکنان گمرکات پهل و لافت در شب تأمین نشده، امکان خدمات‌دهى وجود ندارد.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید