Performancing Metrics

روایت سلطانی از مهمترین اهداف بخش خصوصی در پسابرجام | اتاق خبر
کد خبر: 310042
تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 12:58
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران بهبود محیط کسب و کار، ارتباط با سرمایه‌گذاران خارجی و تعامل موثر با جامعه جهانی را از اصلی‌ترین برنامه‌ها و مطالبات بخش خصوصی در دوران پسابرجام دانست.

اتاق خبر: پدرام سلطانی درباره مهمترین ضرورت‌های بخش خصوصی در دوران پس از اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌ها، گفت: استفاده بهینه از فرصت‌های فراهم آمده از اجرای برجام به معنای حضور موثر و تعامل هم افزا با جامعه جهانی برای تقویت جایگاه تجاری‌مان در عرصه جهانی است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی افزود:‌ موضوع مهم دیگر برای بخش خصوصی در دوران پسابرجام ارتباط و پیوند خوردن با سرمایه‌گذاران خارجی برای ورود سریع‌تر آن‌ها همراه با بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری به داخل کشور است. همچنین موضوع مهم دیگر تلاش و مطالبه جدی از دولت برای بهبود فضای کسب و کار است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: در دو سال و نیم گذشته تمرکز دولت برای مذاکرات هسته‌ای غفلتی را از بهبود محیط کسب و کار به وجود آورده است و بخش خصوصی انتظار دارد که دولت بتواند این غفلت را در یک سال و نیم آینده جبران کند. البته این اقدام نیازمند این است که بخش خصوص به طور جدی کار کند، مشکلات را بیان کرده، نظر کارشناسی بدهد و راهکار ارائه کند.

سلطانی همچنین محیط کسب و کار نامناسب و فساد اداری را اصلی‌ترین چالش و موانع برای بخش خصوصی در دوران پسابرجام عنوان کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید