Performancing Metrics

آخرین خبرها در افزایش قیمت بلیت قطار | اتاق خبر
کد خبر: 310066
تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 12:54
مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که مشکلات مالی و تغییر و تحولاتی که در شرکت ذوب‌آهن اتفاق افتاده باعث به تاخیرافتادن نهایی شدن تولید ریل ملی شده است، اعلام کرد: با توجه به شرایط فعلی انتظار این را نداریم که ظرف دو یا سه ماه آینده این

اتاق خبر: محسن پورسید آقایی در حاشیه مراسم انعقاد قرار‌داد احداث خطوط قطار حومه‌ای اصفهان به نجف‌آباد در پاسخ به خبرنگار ایسنا اعلام کرد: ذوب‌آهن اصفهان بحث آغاز به کار خط تولید ریل ملی را پیگیری کرده و طبق اعلام این شرکت به 85 درصد پیشرفت رسیده است، اما با توجه به محدودیت‌ها مراحل پایانی این کار با سرعت پایین پیگیری می‌شود و این موضوع باعث شده امید برای افتتاح این خط و رسیدن ریل ملی در سال جاری کم شود. البته اطلاعات دقیق این موضوع باید از سوی شرکت ذوب‌آهن اعلام شود.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی همچنین آخرین خبرها از افزایش قیمت بلیت قطار گفت: راه‌آهن در این حوزه تنها به عنوان مرجع نظارت شناخته می‌شود و ما به هیچ عنوان قیمت‌گذاری نمی‌کنیم، اما نظر راه‌آهن در قالب بیانیه‌ای که چندی قبل اعلام شد مطرح شده و نظر ما همین است.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: براساس این توافق شرکت‌ها اجازه دارند قیمت بلیت را براساس شرایط مدنظر خود تعیین کرده و قیمت‌ها را مشخص کند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید