Performancing Metrics

برگزاری۴۴عنوان برنامه همزمان با دهه فجر توسط ارشاد اسلامی زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 312020
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1394 - 00:11
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری ۴۴ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر توسط این اداره کل در استان زنجان خبر داد.

اتاق خبر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری ۴۴ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر توسط این اداره کل در استان زنجان خبر داد.

ناصر مقدم ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به مناسبت دهه فجر ۴۴ عنوان برنامه در ۱۰ محور از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اجرا می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب، اجرای برنامه‌های نمایشی، مسابقات فرهنگی، مقاله‌نویسی و کتاب‌خوانی، شب‌شعر و خاطره، نمایشگاه هنری عکس، خوشنویسی و تجسمی، دیدار با خانواده ایثارگران فرهنگ و هنر، ایجاد ایستگاه‌های نقاشی در راهپیمایی، اجرای موسیقی در شهرستان‌ها و برنامه‌های قرآنی  را ازجمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت دهه فجر عنوان کرد. 

مقدم  ایجاد شور و نشاط اجتماعی را از اهداف مهم در زمینه برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان زنجان عنوان کرد و افزود: سومین جشنواره آوای امید همزمان با دهه فجر در زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره آوای امید از (۱۱ تا ۱۸ بهمن) برگزار می‌شود که در بخش تک‌نوازی ۳۹۰ نفر در ۲۷ ساز شرکت کرده و پنج گروه در رشته سنتی، هفت گروه در پاپ و چهار گروه در موسیقی آشیقی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

مقدم ادامه داد: همچنین دومین جشنواره شکوه شکیبایی نیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و  مراسم افتتاحیه این جشنواره روز ۲۰ بهمن با حضورمسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری برنامه مشاعره در روز ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری با حضور دکتر آذر و همچنین نمایشگاه خوشنویسی و کتاب‌شناسی حضرت زینب (س) از برنامه حاشیه‌ای جشنواره شکوه شکیبایی است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید