Performancing Metrics

صدور ۵ میلیون کارت ملی و شناسنامه هوشمند در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 312159
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1394 - 13:28
مدیرکل ثبت احوال استان تهران در زمینه ارایه سرویس کارت هوشمند ملی گفت: برای سال ۹۵ صدور پنج میلیون کارت مختص استان تهران دیده شده است.

اتاق خبر: محمد مهدی اعلایی -مدیر کل ثبت احوال استان تهران- در جریان سومین جلسه ارزیابی عملکرد پست استان تهران که با حضور رییس هیات مدیره پست برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده پست در زمینه ارایه سرویس کارت هوشمند ملی اظهار داشت: به منظور توسعه سرویس و بهبود فرآیندها به ویژه در زمینه تحویل برنامه‌ریزی گردد.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی با بیان اینکه برای سال 95 صدور پنج میلیون کارت ملی هوشمند مختص استان تهران پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: صدور شناسنامه هوشمند نیز از دیگر زمینه‌‌های همکاری پست و ثبت احوال به شمار می‌رود.

مدیرکل ثبت احوال استان تهران با اشاره به ظرفیت‌های شبکه پستی خواستار گسترش همکاری‌های مشترک دو بخش با دیگر سازمان‌ها و نهادهای کشور شد.

در این مراسم حسین مهری –مدیر عامل پست- هم با بیان اینکه در جهت‌گیری سرمایه‌ها دقت لازم اعمال و به صورت هدفمند هزینه  شود، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری‌ها می‌بایست در راستای افزایش ترافیک، درآمد، کیفیت و کاهش هزینه‌ها باشد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید