Performancing Metrics

کلید روابط اقتصادی ایران و ایتالیا به بخش خصوصی سپرده شد | اتاق خبر
کد خبر: 312227
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1394 - 20:42
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش خصوصی کلید گشایش فصل نوین همکاری‌های اقتصادی تهران - رم را در دست دارد و ایران برای گسترش تعاملات بین المللی خود از بخش خصوصی ایتالیا برای حضور در اقتصاد پرظرفیت خود دعوت می‌کند.

اتاق خبر: محسن جلال‌پور در کانال تلگرامی خود درباره سفر خود با رئیس جمهور و هیئت همراه وی به فرانسه و ایتالیا، اظهار کرد:مجموعه اتفاقاتی که در سفر رئیس جمهور روحانی به رم رخ داده،بسیار مهم و حائز اهمیت است. من هم مثل آدمی هستم که از بطن یک حادثه دارم برای شما گزارش می نویسم. یک حادثه بزرگ که قطعا نفع آن برای کشور خواهد بود.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی افزود: خبر دیدارها را دارید و من هم تکرار نمی کنم اما آن چه برای من اهمیت دارد،اعتباری است که رئیس جمهور روحانی به بخش خصوصی ایران می دهد.

رئیس اتاق بازرگانی ایرن ادامه داد: آن ها که در دیدارها حضور دارند به خوبی متوجه می شوند که دکتر روحانی چقدر برای بخش خصوصی اعتبار ایجاد می کند.این اعتبار غیر قابل وصف است.

وی با بیان اینکه آقای روحانی که خود کلید دار دولت تدبیر و امید است در دیدار متئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا کلید روابط را به بخش خصوصی سپرد و گفت: بخش خصوصی دو کشور ایران و ایتالیا کلید گشایش فصل نوین همکاری‌های اقتصادی تهران - رم را در دست دارند و ایران برای گسترش تعاملات بین المللی خود از بخش خصوصی ایتالیا برای حضور در اقتصاد پرظرفیت خود دعوت می کند.

جلال پور گفت: برای نخستین بار در حضور رئیس جمهور ایران و نخست وزیر ایتالیا، سه قرارداد بخش خصوصی در زمینه‌های زیربنایی و فولاد و کشتی سازی به ارزش حدود 3 میلیارد یورو امضا شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید