Performancing Metrics

نامه به اوباما برای تشدید قانون منع ویزا | اتاق خبر
کد خبر: 313052
تاریخ انتشار: 9 بهمن 1394 - 19:11
پنج نفر از نمایندگان جمهوریخواه کنگره در نامه ای به رئیس جمهور آمریکا نسبت به تشدید اجرای قانون منع ویزا برای اتباع خارجی تاکید کردند.

پنج نفر از نمایندگان جمهوریخواه کنگره در نامه ای به رئیس جمهور آمریکا نسبت به تشدید اجرای قانون منع ویزا برای اتباع خارجی تاکید کردند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از رویترز، جمعی از نمایندگان جمهوریخواه کنگره در نامه ای به «باراک اوباما» از دولت آمریکا خواستند قانون ممنوعیت صدور ویزا برای مسافران خارجی سفرکننده به کشورهای اعلام شده را به طور جدی و شدیدتر اجرا کند.

کوین مک کارتی عضو ارشد حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان کنگره آمریکا همراه چهار نماینده جمهوری خواه دیگر در این نامه نسبت به اجرای شدیدتر قانون منع ورود به اتباع خارجی با شرایط اعلام شده تاکید کردند.

آمریکا با تصویب قانونی اعلام کرده است که کسانی که در پنج سال گذشته به کشورهای ایران، سوریه، سودان و عراق سفر کرده باشند حق ورود به آمریکا را ندارند و در صورت ورود باید تحت نظارت شدیدی قرار گیرند.

گفتنی است قانون مذکور بعد از حملات تروریستی پاریس و تیراندازی خیابان سن برناردینو در  کالیفرنیا از سوی نمایندگان جمهوری خواه کنگره پیشنهاد و تصویب شد.

بر اساس این قانون اتباع ۳۸ کشور اروپایی عضو اتحادیه اروپا تنها می توانند تا ۹۰ روز بدون ویزا در آمریکا سفر کنند و در صورت سفر به کشورهای یاد شده باید از مراجع قانونی ویزا دریافت کنند.

نامه جمهوریخواهان به اوباما از سوی کوین مک کارتی، مایکل مک کاول، باب گودلیت، ادوارد رویس و کاندایس میلر امضا شده است.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید