Performancing Metrics

درآمدزایی جدید باشگاه استقلال | اتاق خبر
کد خبر: 313167
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 07:47
سایت باشگاه استقلال نوشت: سرپرست استقلال می گوید هیچ بازیکنی بدون نظر سرمربی تیمش به جمع آبی های پایتخت اضافه نمی شود.

اتاق خبر - بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال درباره جلسه ای که با بازیکنان تیمش در رابطه با مطالبات آنها داشت گفت: طبق وعده ای که ما به بازیکنان داده بودیم، قرار بود در اسرع وقت درصدی از مطالبات آنها را پرداخت کنیم. امروز (جمعه) هم با کمک اسپانسرمان یعنی 3090 و آقای سبک دست چک هایی به بازیکنان دادیم و سطح دریافتی بازیکنان را تا 50 درصد افزایش دادیم.

ان شاءالله برنامه داریم تا در اسفند ماه هم بخش دیگری از مطالبات را بپردازیم. البته این را هم باید بگویم که مشکلات اقتصادی در فوتبال ایران امری طبیعی است ولی ما با کمک اسپانسرهای خود تلاش می کنیم مشکلات را در حد پایینی نگه داریم. وی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه امام رضا به استقلالی ها تحویل داده شده یا خیر، گفت: لازم است در این رابطه از زحمات و پیگیری های وزیر محترم ورزش جناب آقای دکتر گودرزی، معاون محترم ایشان جناب آقای دکتر سجادی و شهردار محترم تهران آقای قالیباف تشکر کنم. مساعدت های این عزیزان باعث شد ورزشگاه امام رضا به استقلال داده شود و قرار است تا آخر بهمن ماه سال جاری این ورزشگاه به ما داده شود.

ما به زودی مسئول آکادمی باشگاه را هم معرفی کرده و کار را در آنجا آغاز می کنیم. البته برنامه هایی را جهت درآمدزایی از ورزشگاه امام رضا هم داریم که به زودی اعلام می شود. سرست باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره مطالبات بازیکنان خارجی سابق تیمش بیان کرد: همانطور که می دانید باشگاه استقلال از گذشته بدهی هایی را به بازیکنان خارجی دارد که با کمک های وزیر محترم ورزش تا حد زیادی این مشکلات حل شده است.

ما چیزی حدود 1.2 میلیون دلار به بازیکنان خارجی بدهی داشتیم که در تلاش هستیم آنها را رفع کنیم. با این حال لازم است به هواداران عزیزمان این اطمینان خاطر را بدهم که خطر کسر امتیاز به هیچ وجه باشگاه را تهدید نمی کند. او درپاسخ به پرسشی درباره خبر تخفیف سازمان لیگ به شرکت مربوط به تبلیغات محیطی اش اظهار کرد: ضمن تشکر از آقای تاج بابت زحماتشان باید بگویم که چه خوب است سازمان لیگ مبالغ دریافتی اش از حامی مالی و تاریخ های دریافتی اش را اعلام کند تا باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان دو باشگاهی که بیشتری تعداد بازی های پخش مستقیم تلویزیونی را دارند، در جریان مسائل مربوطه قرار بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی درباره مصاف استقلال و ذوب آهن گفت: من لازم می دانم که از بازیکنان و کادرفنی استقلال بابت اینکه با وجود مشکلات کار خود را به خوبی انجام می دهند تشکر کنم. آنها خیلی خوب تمرین کرده اند و می دانم که با تمام قدرت به مصاف ذوب آهن می روند. بازی با ذوب آهن مثل همه بازی ها مهم است و امیدوارم تعطیلی لیگ روی بازیکنانمان تاثیر منفی نداشته باشد. افشارزاده در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا حضور توسکی در استقلال قطعی شده است، اظهار کرد: نه تنها توسکی بلکه هر بازیکن دیگری تنها وقتی به استقلال می آید که پرویز مظلومی او را بخواهد و به ما اعلام کند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید