Performancing Metrics

بزرگ‌ترین دستاورد اینترنتی سفر روحانی به اروپا | اتاق خبر
کد خبر: 313255
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 11:51
خبرآنلاین نوشت: قرارداد همکاری بین شرکت ارتباطات زیرساخت با کمپانی مخابراتی TI Sparkle مهم‌ترین دستاورد سفر اروپایی رئیس‌جمهور روحانی بود که هفته پیش رخ داد.

اتاق خبر -  اپراتور بین‌المللی ایتالیایی متخصص در حوزه آی پی و شرکت زیرساخت برای ایجاد خط جدید PoP (دریافت سرویس‌های اینترنتی-مخابراتی از راه دور و عرضه روی خطوط داخلی تعریف‌شده) به‌عنوان هاب خاورمیانه به توافق رسیده و در این زمینه تفاهم‌نامه رسمی به امضاء رساندند.

با این کار ایران نه‌تنها سرویس‌های آی پی خود را بهینه کرده، بلکه قادر به ارائه سرویس‌های مربوطه به همسایگان خود نیز خواهد بود و به‌عنوان هاب آی پی در خاورمیانه در برابر رقبایی مانند شیخک نشین دوبی، آن‌ها را در درازمدت اوت خواهد کرد.

چراکه به دلیل تحریم‌های وضع‌شده علیه کشور، سال‌هاست سرویس‌های اینترنتی دریافتی از سوی ایران از طریق کشورهای عربی جنوب خلیج‌فارس تأمین و سایر کشورها تأمین‌شده و اینک بااتصال به یکی از مراکز پرقدرت آی پی اروپایی می‌توان قدرت عمل در حوزه مدیریت اینترنتی را تحقق بخشید.

کمپانی ایتالیایی TI Sparkle بازیگر بین‌المللی اینترنت از طریق بک بون دریایی Seabone Global Tier-1 IP محسوب می‌شود که با افزایش تقاضا از طریق ایران می‌تواند حوزه عمل خود را وسعت بخشد.

نقشه جهانی سرویس های ارائه شده اینترنتی-مخابراتی در حوزه زیرساخت توسط کمپانی ایتالیایی

نظرات
ADS
ADS
پربازدید