Performancing Metrics

کشته شدن بیش از 25 «مزدور» ائتلاف سعودی در «مأرب» یمن | اتاق خبر
کد خبر: 313489
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1394 - 23:39
منابع نظامی یمن از کشته شدن 25 نفر از مزدوران ائتلاف سعودی در درگیری با نیروهای یمنی در منطقه «الجدعان» استان مأرب خبر دادند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش و انصارالله یمن ضمن مقابله با نفوذ مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی و عناصر مسلح طرفدار منصور هادی، تعدادی از این مزدوران را از پای درآوردند.

شبکه المسیره گزارش داد که نیروهای یمنی امروز در عملیاتی غافلگیرانه مانع نفوذ نیروهای ارتش و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله به سمت منطقه «مفرق الجوف» در الجدعان شدند.

یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن خبر داد که بیش از 100 حمله علیه عناصر مسلح و مزدور در مفرق الجوف از سوی نیروهای یمنی صورت گرفت.

شبکه المسیره در ادامه گزارش داد که در این عملیات بیش از 25 نفر از این عناصر کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

نیروهای یمنی در حملاتی تلافی جویانه و در پاسخ به ادامه تجاوزات عربستان علیه یمن، امروز(شنبه) تعدادی از پایگاه های نظامی عربستان در مناطق مرزی «جیزان»، «نجران» و «عسیر» را موشک باران کردند که در پی آن بیش از 10 نفر از سربازان و مرزبانان سعودی کشته شدند.

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله امروز همچنین دو پایگاه «الغاویه» و «جبل الدخان» در جازان عربستان را با شلیک 70 خمپاره و موشک، منهدم کردند.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید