Performancing Metrics

تاثیرات قرارداد با پژو بر قیمت خودروهای داخلی | اتاق خبر
کد خبر: 313834
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1394 - 08:37
دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: قرارداد با پژو باعث افزایش تنوع خودروهای داخلی خواهد شد البته قیمت محصولات جدید بالاتر از قیمت محصولات فعلی خواهد بود.

اتاق خبر: احمد نعمت‌بخش اظهار کرد: خوشبختانه الزاماتی چون انتقال تکنولوژی، سرمایه‌گذاری خارجی و صادرات، در قرارداد جدید با پژو مورد توجه قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی با بیان اینکه انعقاد چنین قراردادهایی با خودروسازان خارجی باعث پیشرفت و احیای صنعت خودروی ایران خواهد شد، خاطرنشان کرد: خودروهای جدید اروپایی با توجه به سطح کیفی و تکنولوژی، قیمت خاص خود را خواهند داشت.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: مزیت قرارداد با پژو این است که به مرور تولید خودروهای قدیمی در ایران کاهش یافته و خودروهای جدید جایگزین آنها خواهد شد.

وی افزود: قطعا خودروهای جدید پژو با توجه به سطح کیفی و تکنولوژی آنها با قیمت بیشتری نسبت به قیمت محصولات فعلی عرضه خواهند شد ضمن آنکه قیمت محصولات فعلی نیز به دلیل سیاست‌های دولت ثابت مانده در حالیکه خودروسازان با توجه به تورم عمومی، درخواست افزایش قیمت‌ها برای سال آینده را دارند.

نعمت‌بخش با بیان اینکه قطعه‌سازان مدت مدیدی است که خواهان افزایش قیمت قطعات تحویلی به خودروسازان هستند، تصریح کرد: با توجه به برابر بودن قیمت خودروها در کارخانه و بازار هم‌اکنون فرصت مناسبی برای آزادسازی قیمت خودرو و تعیین آن در حاشیه بازار است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید