Performancing Metrics

توسعه دهنده آپارات در میان 50 شرکت برتر از نگاه گوگل | اتاق خبر
کد خبر: 314672
تاریخ انتشار: 15 بهمن 1394 - 14:29
شرکت صبا ایده به عنوان توسعه دهنده و صاحب سایت اشتراک گذاری ویدیویی آپارات در میان ۵۰ شرکت برتر نوپای سال ۲۰۱۵ از نگاه مؤسسه کارآفرینی گوگل شناخته شد.

اتاق خبر - شرکت صبا ایده در میان ۵۰ شرکت برتر نوپای سال ۲۰۱۵ از نگاه مؤسسه کارآفرینی گوگل قرار گرفت. صباایده صاحب و توسعه دهنده سایت آپارات است.

مؤسسه کارآفرینی گوگل در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده و تاکنون بیش از ۲ هزار گفتگو و کنفرانس را در شهرهای مختلف برگزار کرده است. کارآفرینی گوگل امسال برای اولین بار اقدام به معرفی ۵۰ شرکت نوپای برتر سال ۲۰۱۵ از میان ۲۰۰ شهر  در سراسر دنیا کرده است.

این مؤسسه برای انتخاب شرکت‌های برتر حوزه فناوری و اینترنت، ملاک ها و شاخص‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است و داوران با توجه به گزارش‌ها و استانداردهای لازم  به همراه پیش بینی روند پیشرفت و رشد شرکت‌ها، فرهنگ سازمانی و فعالیت‌های تیمی، برترین آنها را انتخاب می‌کنند.

داوران این انتخاب در مؤسسه گوگل پس از بررسی‌های همه جانبه، لیست ۵۰ شرکت را به عنوان شرکت‌های برتر نوپا معرفی کردند. در لیست شرکت‌های برترمعرفی شده، شرکت صبا ایده تنها شرکت ایرانی انتخاب شده است. داوران این رویداد، در راستای انتخاب هر شرکت، نقاط کلیدی و معیارهای موفقیت آن را ذکر کرده‌اند.

از نگاه داوران با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت در ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه و گسترش روز افزون کسب‌و‌کارهای آنلاین دراین بخش، شرکت صبا ایده، ظرفیت‌های خوبی را ایجاد کرده است.

طبق آمارهای اعلام شده سرویس‌های اینترنتی آپارات، فیلیمو، میهن بلاگ و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن که زیر نظر صبا ایده هستند، ماهانه نزدیک به 34 میلیون بازدید کننده‌ی منحصر به فرد را در کشور پوشش می‌دهند.

منبع: زومیت

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید