Performancing Metrics

۵۳۲ پروژه شرکت توزیع برق در زنجان افتتاح می شود | اتاق خبر
کد خبر: 315335
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 06:04
در ایام الله دهه فجر؛
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان از افتتاح ۵۳۲ طرح شرکت توزیع برق استان طی ایام الله دهه فجر خبر داد.

اتاق خبر- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان از افتتاح ۵۳۲ طرح شرکت توزیع برق استان طی ایام الله دهه فجر خبر داد.

عادل کاظمی ظهر شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق استان زنجان افزود: همزمان با آغاز سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی ۵۳۲ پروژه این شرکت در قالب ۸۹ طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل تأمین برق مراکز بهداشتی، درمانی، آموزشی، کشاورزی، صنعتی، مجتمع‌های مسکونی و همچنین افتتاح پروژه ساختمان‌های اداری –رفاهی، کاهش تلفات انرژی، روشنایی معابر و نیز اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق استان را شامل می‌شود که با اعتباری بیش از ۱۰۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی اظهار کرد: وضعیت کنونی صنعت برق در مقایسه با پیش از انقلاب رشد کمی و کیفی قابل‌توجهی داشته است و همزمان با فعالیت دولت یازدهم نیز پیشرفت چشمگیری در حوزه بهره‌برداری از پروژه‌های مربوط به شبکه‌های توزیع برق ازجمله اصلاح و بهینه‌سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا داشته‌ایم.

کاظمی خاطرنشان کرد: از مجموع ۸۹ طرح بزرگ در سطح این استان، تعداد ۶۲ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۷۳ میلیارد ریال مربوط به شهرستان زنجان و نواحی آن است.

وی گفت: از مجموع ۸۹ طرح بزرگ در سطح این استان، تعداد ۶۲ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۷۳ میلیارد ریال مربوط به شهرستان زنجان و نواحی آن، تعداد ۱۰ پروژه بااعتبار ۱۱ میلیارد ریال به شهرستان خدابنده، تعداد هفت پروژه نیز بااعتباری بالغ‌بر شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به شهرستان خرمدره و ۱۰ پروژه بااعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال نیز به شهرستان ابهر اختصاص‌یافته است.

کاظمی افزود: با به بهره‌برداری رسیدن طرح‌های مربوط به شرکت توزیع نیروی برق، استان زنجان ارتقاءیافته و شهروندان از نعمت برق باکیفیت مناسب در تمامی سطوح بهره‌مند و گام‌های مؤثری در توسعه استان برداشته می‌شود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید