Performancing Metrics

برخی از روی ساده‌لوحی در مورد شورای نگهبان سخن می‌گویند | اتاق خبر
کد خبر: 315977
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 03:26
آیت‌الله قائم‌مقامی:
تسنیم نوشت: استاد اخلاق، معارف و مباحث دینی با بیان اینکه دشمن به نفوذ در انتخابات امید بسته است، گفت: برخی از روی ساده‌لوحی در مورد شورای نگهبان صحبت می‌کنند.

اتاق خبر - آیت‌الله سید محمد قائم مقامی، امروز در جمع خواهران بسیجی استان کرمانشاه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شرایط امروز کشور برای عرصه انتخابات بسیار حساس است و هم‌چنان فتنه غرب برای نفوذ در این عرصه احساس می‌شود.

این استاد حوزه با بیان اینکه طرح فتنه غرب برای انقلاب رنگین در عرصه انتخابات ایران شکست خورده است، بیان کرد: با این وجود غرب از نفوذ در انتخابات ناامید نیست و به شدت به انتخابات اسفند ماه امید بسته و می‌خواهد با فتنه‌گری در این عرصه نفوذ کند.

اهم سخنان وی از این قرار است:

**شورای نگهبان گلوگاهی برای مقابله با نفوذ غرب در عرصه انتخابات است که حملات به آن انجام می‌شود. برخی از روی ساده‌لوحی در مورد شورای نگهبان صحبت می‌کنند و چنان چه این سخنان واکاوی شود رد آنها در انتها به دشمن و استکبار جهانی بر می‌گردد.  حتی برخی از چهره‌های شناخته شده جریان اصلاحات نیز این گونه سخنان را مصداق تنش‌آفرینی در جامعه بیان می‌کنند و حضور آگاهانه در صحنه انتخابات مورد نیاز است. شورای نگهبان فیلتر نخست و مردم فیلتر دوم عرصه انتخابات هستند. این شورا با آگاهی به وظیفه خود عمل کرد و در این مرحله مردم با اعتماد به کانون‌های ولایی، بسیجی و در خط نظام و انقلاب افراد این لیست‌ها را انتخاب کنند.  

**جریانات ضدانقلاب، طاغوتی و شیطانی و بعضاً داخلی به فتنه‌گری در انتخابات امید دارند. غرب در سال‌های اخیر برای ساقط کردن حکومت‌های اروپای شرقی مخالف خود از طریق مکانیزم انتخابات وارد عمل شد.

** {در مورد فتنه سال 88} فتنه 88 روی آوردن غرب به کودتای رنگین و ننگین در قبال ایران بود. غرب پس از مواجهه با نظام اسلامی و شکست در تمام جهات این مقابله به این مکانیزم روی آورد تا با حمایت از طایفه ناراضی در عرصه انتخابات زمینه کودتای رنگین را فراهم کند. در عرصه انتخابات دو طایفه موافق و ناراضی حضور پیدا می‌کنند که غرب با قرارگیری در پشت نامزد ناراضی و جلوه دادن پیروزی وی در عرصه انتخابات به‌دنبال فتنه‌گری و انقلاب رنگین است.در فتنه 88 سلطنت‌طلب‌ها، بهایی‌ها، ضدانقلاب و فتنه‌گران به همراه برخی انسان‌های ساده‌لوح که طرفدار غرب هم نبودند به خیابان‌ها آمدند که پس از نماز جمعه تاریخی مقام معظم رهبری این گروه آخر به خانه‌های خود بازگشتند ولی فتنه‌گران به مدت هشت ماه در خیابان‌ها ماندند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید