Performancing Metrics

توجه ویژه ای به استعدایابی در تکواندو زنجان صورت بگیرد | اتاق خبر
کد خبر: 316367
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 12:53
رئیس فدراسیون تکواندو:
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: استان زنجان دارای ظرفیت بالایی در زمینه ورزش تکواندو است و باید به حوزه استعدادیابی در رشته تکواندو در استان زنجان توجه ویژه شود.

اتاق خبر- رئیس فدراسیون تکواندو گفت: استان زنجان دارای ظرفیت بالایی در زمینه ورزش تکواندو است و باید به حوزه استعدادیابی در رشته تکواندو در استان زنجان توجه ویژه شود.

سید محمد پولادگر ظهر سه شنبه در مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان زنجان، بابیان اینکه روند برگزاری انتخابات در هیئت تکواندوی استان زنجان بسیار عالی بود، افزود: همدلی و همکاری خوبی در هیئت استان وجوددارد.

وی با بیان اینکه وقاف و همدلی توقعات را بالا می برد، اظهار کرد: در این راستا انتظار از این هیئت بسیار است و همه باید برای اعتلای این رشته ورزشی در استان زنجان تلاش کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در حال حاضر ریاست جدید این هیئت وظیفه بسیار سنگینی را دارد و باید با برنامه ریزی درست و با همفکری با اعضاء برای اعتلای این رشته تلاش کند.

پولادگر تاکید کرد: رشته تکواندو امروز برند بزرگ برای ملت ایران است و این خود مسئولیت ها را افزون تر می کند و توقع مردم از این رشته بسیار است.

وی افزود: مردم ایران به توانایی و لیاقت تکواندو کاران ایمان و باور دارند و این خود کار مسئولین در این رشته را بسیار دشوار می کند، بنابراین کلیه ورزشکاران و مسئولان در رشته ورزشی تکواندو به این مسئولیت وافق باشند.

پولادگر گفت: استان زنجان دارای ظرفیت و پتانسل بالا در زمینه ورزشی تکواندو است و باید به حوزه استعدادیابی در رشته تکواندو در استان زنجان توجه ویژه شود.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: رشته تکواندو در استان زنجان پتانسیل لازم را دارد و در رده های پایه نیز عملکرد خوبی دارد.

پولادگر با بیان اینکه باید اخلاق محوری سرلوحه کار ورزشکاران دراین رشته قرار گیرد، افزود: توجه به این امر مهم بسیار مهم بوده و باعث ارتقای این رشته می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کلاس فنی تکواندو در نقاط مختلف ایران راه اندازی شده و باید این مهم بیش از بیش تقویت شود.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: انسان با تلاش می تواند به جایگاه بلندی برسد و باید با اخلاق مداری پله های ترقی را طی کرد.

پولادگر افزود: فدراسیون توانسته بیش از ۵۰۰ شهید ورزشکار در رشته تکواندو در سراسر کشور را شناسایی کند.

وی ابراز کرد: زنجان به عنوان یکی از چهار استان شاخص کشور در رشته تکواندو است و پتانسیل های خیلی خوبی در این استان برای رشد و اعتلای این رشته ورزشی وجود دارد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید