Performancing Metrics

رسانه ملی، دهه فجر امسال فرصت ارایه عملکرد به دولت را نداد | اتاق خبر
کد خبر: 316428
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 16:23
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: رسانه ملی فرصت اندک حضور مسوولان دولت در صدا و سیما را مصلحت ندانسته و زحمت و وظیفه این رسانه در بازتاب عملکرد دولت، به خبرگزاری ها و مطبوعات موکول شده است.

فرماندار اردبیل گفت: رسانه ملی فرصت اندک حضور مسوولان دولت در صدا و سیما را مصلحت ندانسته و زحمت و وظیفه این رسانه در بازتاب عملکرد دولت، به خبرگزاری ها و مطبوعات موکول شده است.

به گزارش  اتاق خبر و به نقل از ایرنا ، جواد زنجانی عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر افزود: شاید در ذهن مردم این سئوال ایجاد شود که چرا مسوولان بعد از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی، در دهه فجر امسال در سیمای رسانه ملی غایب هستند در حالیکه دولت به عنوان مجموعه ای خدمتگزار باید فرصت گفت و گو با مردم و تبیین نواقص کار در رسانه ملی را داشته باشد.

وی اظهار کرد: دولت قصد دارد از رسانه ملی نه برای سیاسی کاری بلکه جهت تبیین خدمات خود استفاده کند اما حتی سخنان شخص اول دستگاه اجرایی کشور در این رسانه دچار تحریف، برداشت های سلیقه ای و سانسور می شود و این عملکرد سازمان صداسیما، شعار و آرمان آزادی انقلاب اسلامی را به چالش می کشد.

وی بیان کرد: دولت و ملت به جهت ضرورت اطلاع رسانی در رسانه ملی دارای حق هستند و این رسانه حداقل به همان اندازه که به طرح نواقص و مشکلات جامعه می پردازد، باید فرصت پاسخگویی به دولت در برابر مردم را نیز فراهم کند.

زنجانی ادامه داد: صدا و سیما اکنون در آستانه انتخابات برای جلب نظر مردم از هر شیوه ای استفاده می کند اما چنانچه نتایج انتخابات موافق میل رسانه ملی نباشد روش کار عوض خواهد شد در حالی که این روند با اصل جذب حداکثری و دفع حداقلی مغایرت دارد.

او اضافه کرد: شکاف در جامعه نباید روز به روز افزایش یابد بلکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب با همراهی تمام سلیقه های سیاسی به انتخاباتی پرشور به عنوان پشتوانه نظام نیاز داریم و بر این اساس انتخابات نباید رنگ و بوی یک طرفه و سازماندهی شده داشته باشد.

وی گفت: فعالیت سیاسی در جهان سوم هزینه بر است و برخلاف افرادی که به برخی از نامزدها به دید منفی نگاه می کنند، آنها را به لحاظ به جان خریدن ناملایمات، در اختیار نداشتن امکانات دولتی برای معرفی خود و پایبندی به عرف و قانون، افرادی فداکار می شمارم.

وی اظهار کرد: در دیدگاه اسلام اصل بر برائت فرد از خطاست وکسی آبروی خود را از خیابان به دست نیاورده است از این رو اگر نامزدهای انتخابات به این راحتی زیر سئوال بروند به یقین افراد موجه از ورود به رقابت های سیاسی امتناع خواهند کرد و فضای انباشته از گلایه در این خصوص، شایسته جامعه ای شیعی نیست.

فرماندار اردبیل ادامه داد: در حکومت دینی، قضاوت ها به حساب حکومت گذاشته می شود بنابراین باید در برخورد با افراد، بیشتر دقت شود و جایگاه و نقش مسوولان بالا از این منظر بسیارمهم است.

زنجانی گفت: دیوار دولت کوتاه است و رسانه ملی تصور می کند کمرنگ کردن دولت اقدام مناسبی است، در حالی که در غفلت به سر می برد و رسانه های بیگانه جای رسانه ملی را می گیرند.

وی افزود: به رغم میل کسانی که با موفقیت های هسته ای دولت مخالف هستند و دوست دارند مردم و دولت همواره تحت فشار و تحریم بمانند، توفیق هسته ای دولت جهانی و ارزشمند است.

وی اظهار کرد: این توفیق در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب، تدبیر دولت و همراهی ملت به دست آمده است.

منبع: ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید