Performancing Metrics

نباید مشکلات اقتصادی کشور را به برجام گره زد | اتاق خبر
کد خبر: 316800
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1394 - 04:54
سروری:
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دولت باید نسبت به مشکلات اقتصادی اهتمام جدی داشته باشد، گفت: نباید مشکلات اقتصادی کشور را به برجام گره زد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران پس از شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به سوالی مبنی بر ضرورت توجه دولت به موضوع اشتغال، بیکاری و و تورم پس از اجرایی شدن برجام گفت: با حل برجام تمام مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌شود و این از حقایقی است پیش از اجرای برجام نیز گفته می‌شد که همه سرنوشت اقتصادی کشور را نباید به برجام گره بزنیم و اکنون شاهد هستیم که مشکلات اقتصادی بسیاری چون رکورد، تورم و بیکاری در کشورمان وجود دارد.

وی ادامه داد: دولت باید اجرای اقتصاد مقاومتی و تقویت تولیدات داخلی و کاهش واردات و تشویق‌های صادراتی می‌تواند زمینه را برای اشتغال جوانان، رونق اقتصادی و خارج شدن کشور از رکود فراهم کند در غیر این صورت شرایط بدتری برای کشور رقم می‌خورد.

سروری با بیان اینکه حضور مردم در راهپمایی 22 بهمن نشانه اعتقاد و شیفتگی مردم به نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: این امر بر این دلالت نمی‌کند که مردم نسبت به ضعف‌های اقتصادی در کشور وجود دارد، معترض نباشند اما قدردانی دولت و مجلس از مردم اقدامات اساسی برای رفع مشکلات مردم است و حضور مردم نشان داد که انتخاباتی حداکثری وپرشور را خواهیم داشت.

عضو شورای شهر تهران در پایان اظهارداشت: اگر اصولگرایان همین روند وحدت را ادامه دهند،می‌توانند در انتخابات مجلس پیروز شوند و امیدواریم که این پیروزی مقدمه‌‌ای برای حل مشکلات اقتصادی کشور شود.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید