Performancing Metrics

همایش ملی بهبود فضای کسب‌وکار در زنجان برگزار می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 317715
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 13:00
رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای الغدیر زنجان:
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای الغدیر زنجان گفت: همایش ملی بهبود فضای کسب‌وکار، کارآفرینی و توسعه در بستر اقتصاد مقاومتی در ۲۸ بهمن‌ماه سال جاری د ر استان زنجان برگزار می‌شود.

اتاق خبر- رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای الغدیر زنجان گفت: همایش ملی بهبود فضای کسب‌وکار، کارآفرینی و توسعه در بستر اقتصاد مقاومتی در ۲۸ بهمن‌ماه سال جاری د ر استان زنجان برگزار می‌شود.

علیرضا آراسته از برگزاری اولین همایش ملی بهبود فضای کسب‌وکار، کارآفرینی و توسعه در بستر اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: برای اولین بار این همایش در دانشگاه زنجان ۲۸ بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای الغدیر استان زنجان گفت: این همایش پژوهش محور، در سه محور فرهنگی، اقتصادی و مدیریتی در زنجان برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این همایش تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه است و اینکه کارآفرینی چه نقشی در بستر اقتصاد مقاومتی دارد.

آراسته نقش برند سازی و مدیریت آن در رونق کارآفرینی، نقش مدیریت منابع انسانی در توسعه کارآفرینی، نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود فضای کسب‌وکار، نقش دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تحقق اهداف سند چشم‌انداز در بستر اقتصاد مقاومتی و نقش مدیریت شهری در بهبود فضای کسب‌وکار را از محورهای مدیریتی این همایش عنوان کرد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای الغدیر زنجان افزود: با برگزاری این همایش موانع موجود در توسعه کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کارشناسایی می‌شود.

آراسته گفت: مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و در این همایش نقش کارآفرینان در اقتصاد مقاومتی ارائه خواهد شد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید