Performancing Metrics

گلکسی نوت ۶ به رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود! | اتاق خبر
کد خبر: 317826
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 18:59
آی تی رسان نوشت: با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی S7، شایعات پیرامون مشخصات گلکسی نوت ۶ کم‌کم به گوش می‌رسد. در اولین خبرها از فبلت جدید کره‌ای‌ها، به یک ویژگی جدید اشاره شده است.

اتاق خبر - اگر به مشخصات پرچم‌داران فعلی بازار دقت کرده باشید، همه آن‌ها از رم ۳ یا ۴ گیگابایت بهره می‌برند. اما پرسش ما این است که آیا واقعا به این میزان رم نیاز داریم؟ بسیاری از افراد معتقدند این کار عاقلانه‌ای نیست که با توسعه و افزایش قدرت سخت‌افزاری موبایل‌ها، تمام کارهای روزانه و وظایف رایانه‌ها را به آن‌ها محول کنیم. از طرفی برخی افراد هم به خاطر قابل حمل و کوچک‌تر بودن گوشی و تبلت‌ها، آن‌ها را ترجیح می‌دهند.

Samsung-Galaxy-Note-5-21-640x359

اگر شما جزو دسته دوم هستید، از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد! بر اساس اعلام منابع چینی، نسل بعدی خانواده نوت سامسونگ از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. در گلکسی نوت ۵ شاهد حضور رم ۴ گیگ هستیم که برای این فبلت عملکرد بسیار خوبی را به همراه آورده، پس استفاده از رم ۶ گیگ در گلکسی نوت ۶ جهشی بزرگ محسوب می‌شود و مطمئن نیستیم در آینده نزدیک واقعا نیاز به این مقدار رم باشد.

بر اساس بخش دیگر شایعات، نوت ۶ دارای یک صفحه ۵.۸ اینچی با رزولوشن QuadHD خواهد بود که البته استفاده از صفحه 4K برای برتری نسبت به نوت ۵ هم بعید به نظر نمی‌رسد!

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید