Performancing Metrics

۹۵ درصد جمعیت روستایی استان زنجان راه آسفالته دارند | اتاق خبر
کد خبر: 317981
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 04:40
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به وضعیت راه‌های آسفالت روستایی استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۵ درصد جمعیت روستایی استان راه آسفالته دارند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به وضعیت راه‌های آسفالت روستایی استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۵ درصد جمعیت روستایی استان راه آسفالته دارند. 

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، ضمن بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد جمعیت روستایی استان زنجان راه آسفالته دارند، افزود: این استان ۱۰ هزار و ۴۲۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از این میزان ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۵۷ کیلومتر بزرگراه، ۳۷۲ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۴ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۱۲۵ کیلومتر راه روستایی است.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه استان زنجان در بحث آسفالته کردن راه‌های روستایی عملکرد خوبی دارد، تصریح کرد: راه علاوه بر اینکه در بحث تأمین امنیت جانی مردم تأثیر دارد در بحث توسعه اقتصادی هم بسیار مؤثر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: امنیت راه‌ها یکی از فاکتورهای مهم در سفرهای ایمن است و در این راستا توجه به ایمن‌سازی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بحث امنیت را تشدید می‌کند.

وثوق افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان طی سال جاری هم نسبت به آسفالت ریزی روستاهای استان اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با یاد آوری اینکه راه مهم‌ترین عامل در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در دورترین روستاهای استان زنجان راه‌های ارتباطی آسفالته هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: بالغ بر ۸۰ درصد از حمل‌ونقل جاده‌ای است، بنابراین باید به بحث ایمنی راه‌ها بسیار توجه شود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید