Performancing Metrics

فراخوان شناسایی امکانات ارتباطی مازاد دستگاه‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 317983
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 20:48
فراخوان شناسایی امکانات ارتباطی مازاد دستگاه‌ها به منظور ساماندهی و جلوگیری از هرز رفت منابع و استفاده بهینه از منابع و امکانات ارتباطی کشور توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شد.

اتاق خبر: صادق عباسی شاهکوه با اعلام این خبر توضیح داد: این فراخوان با توجه به ایجاد شبکه‌های ارتباطی اختصاصی (مانند شبکه فیبرنوری اختصاصی)، از سوی برخی از دستگاهها و تمایل تعدادی از دستگاهها برای واگذاری مازاد امکانات ارتباطی مانند کانال‌ها و داکت‌های مخابراتی، فیبر تاریک، دکل و فضا، به متقاضیان آن امکانات و براساس مصوبه ۲۲۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات منتشر شده است.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری درباره جزئیات این فراخوان افزود: تمامی دستگاه‌هایی که مایل به ارائه امکانات ارتباطی مازاد خود هستند حداکثر ظرف مدت سه ماه فرصت دارند تا متناسب با مصوبه ۲۲۶ کمیسیون در این زمینه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاههائی که تا نیمه آذر سال ۹۴ امکانات ارتباطی ایجاد کرده‌اند در صورتی می‌توانند نسبت به واگذاری امکانات ارتباطی مازاد خود به شرکت ارتباطات زیرساخت و یا دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اقدام کنند که در مدت زمان سه ماهه فراخوان و بر طبق موارد درخواستی آن، نسبت به اعلام دقیق امکانات ارتباطی مازاد خود اقدام کنند.

فراخوان شناسائی دستگاههای مایل به واگذاری امکانات ارتباطی مازاد و پیوست مربوط به آن بر روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بارگذاری شده است.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید