Performancing Metrics

حضور ۱۶ هزار نفر رای اولی در استان زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 318057
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 09:51
مدیرکل سیاسی استانداری زنجان خبرداد:
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: امسال ۱۶ هزار نفر رای اولی در استان زنجان برای نخستین‌بار رأی خود را در صندوق‌های رأی خواهند انداخت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، بهروز مهدوی با بیان اینکه استان آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات سالم و حداکثری را در طی روز هفتم اسفندماه دارد، افزود: همه تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سطح استان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: صندوق‌های أخذ رأی به فرمانداری‌ها تحویل داده شده ولی ملزومات و تعرفه‌ها دریافت نشده است که طبق قانون انتخابات یک روز مانده به زمان برگزاری انتخابات، صندوق‌ها، ملزومات و تعرفه‌ها به کلیه شعبات أخذ رأی تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان افزود: ۷۳۷ شعبه ثابت و سیار أخذ رأی در استان و از این تعداد ۴۱۵ شعبه ثابت و ۳۲۲ شعبه سیار تعیین شده است.

مهدوی افزود: طبق برنامه در این دوره، ۱۰ هزار نفر به‌عنوان عوامل اجرایی انتخابات در سطح استان حضور خواهند داشت که از این تعداد ۷۳۷ نفر نماینده فرمانداری‌ها، بین ۵ تا ۷ نفر تحت عنوان اعضای شعب و بازرسی و دیگر عوامل در خدمت مردم استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه امسال ۱۶ هزار نفر رای اولی در استان زنجان امسال رای نخستین‌بار رأی خود را در صندوق‌های رأی خواهند انداخت، افزود: طبق آمار در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۷۰ درصد از جمعیت کل استان واجد شرایط حضور در سر صندوق‌های رأی هستند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید