Performancing Metrics

اخراج 1200 نفر از کارخانه‌های کامیون سازی دایملر | اتاق خبر
کد خبر: 318305
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 19:42
دایملر بیش از 1200 نفر از کارگران کارخانه‌های کامیون سازی خود در کارولینای شمالی را به دلیل کاهش تقاضا برای این خودروها اخراج خواهد کرد.

اتاق خبر: واحد کامیون آمریکای شمالی دایملر که کامیونهای باری سنگین تولید می‌کند اعلام کرد قصد دارد 550 کارگر در کارخانه مونتاژ کلیولند که یک چهارم از نیروی کار این واحد هستند را مرخص کند. همچنین بیش از یک سوم از نیروی کار کارخانه مونت هالی که 700 نفر هستند، اخراج خواهند شد.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ کارخانه مونت هالی که کامیونهای نیمه سنگین تولید می‌کند از سه شیفت به دو شیفت در روز می‌رسد و شغل 1450 کارگر دیگر حفظ می‌شود. این کارخانه پیش از این در دو شیفت فعالیت داشت.

کارخانه کلیولند در اوایل ژانویه بیش از 900 کارگر را اخراج کرده بود. کارگرانی که هفته جاری کارشان را از دست می‌دهند طبق مقررات فدرال برای اخراجهای بزرگ، تا پایان آوریل حقوق دریافت خواهند کرد.

شرکتهای باری در آمریکا پس از خرید بالای کامیونهای سنگین در سال گذشته به دلیل کندی فعالیت اقتصادی و ضعیف شدن تقاضا برای خدمات حمل بار، خریدشان را کمتر کرده اند.

سفارش ماه ژانویه برای کامیونهای سنگین در آمریکای شمالی 50 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت و به حدود 18200 دستگاه رسید.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، انتظار می‌رود تولید کامیونهای سنگین امسال 10 تا 20 درصد کمتر از سال گذشته باشد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید