Performancing Metrics

اخذ آرای هفتم اسفند در ۱۹ حوزه انتخابیه در کهگیلویه و بویراحمد | اتاق خبر
کد خبر: 318529
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 17:07
رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد:
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای برگزاری انتخابات در استان ۱۹ حوزه انتخابیه شامل سه حوزه مرکزی و ۱۶ حوزه فرعی وجود دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، فتاح محمدی ظهرسه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس و خبرگان رهبری و دسترسی آسان مردم به شعب اخذ رای، ۷۷۱ شعبه اخذ رای در استان دایر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تعدادشامل ۳۸۸ شعبه سیار و ۳۸۳ شعبه ثابت اخذ رای است، اظهار داشت: دراستان ۱۰۸ نفر برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان نام نویسی کردند که از این تعداد ۷۱ نفر تایید صلاحیت شده اند.

محمدی با بیان اینکه در خصوص بیشترین تایید صلاحیتها دومین استان در کشور هستیم، افزود: مهمترین هدف مسئولین اعتماد سازی در انتخابات است و در وهله اول فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان مجموعه منظم برای نقشه راه مجریان انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پیشگیری موثر و منطقی از هر گونه تخلف احتمالی و صیانت از حق الناس  و ارتقای شناخت نامزدهای انتخابات از حقوق و تکالیف خود از رویکردهای اصلی ستاد انتخابات است.

محمدی همچنین امانتداری و بی طرفی مجموعه مجریان، عوامل و دستاندرکاران انتخابات را از رویکردهای اصلی این ستاد عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: فراهم کردن بستر مناسب برای مشارکت گسترده مردم در انتخاباتی سالم، با نشاط و پر شور از اولویتهای ستاد است.

محمدی انتخابات را مهمترین رویداد سال جاری عنوان کرد و گفت: برگزاری انتخابات کاری همگانی است و برای برگزاری آن همه باید دست به دست هم داده  و برگ زرین دیگری را در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید