Performancing Metrics

تولید‌کننده‌ای را ندیده‌‌ایم که یارانه گرفته باشد | اتاق خبر
کد خبر: 318558
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 18:35
یک عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن ایران در واکنش به اظهارات دیروز نوبخت با بیان اینکه از دولت گذشته تاکنون وعده‌های مختلفی مبنی بر ارائه یارانه به تولید مطرح شده است، گفت: تاکنون تولید‌کننده‌ای را ندیده‌‌ایم که این یارانه را دریافت کرده باشد.

اتاق خبر: آرمان خالقی در واکنش به اظهارات روز گذشته نوبخت مبنی بر اینکه 2هزار میلیارد تومان از منابع هدفمند سازی یارانه‌ها در سال جاری به بخش تولید اختصاص یافته است، اظهار داشت: از ابتدای امسال دولت مدعی است که ارقام مختلفی از منابع هدفمندسازی یارانه‌ها را به تولید اختصاص داده است اما تاکنون ما تولید‌کننده‌ای را ندیده‌‌ایم که این منابع را دریافت کرده باشد.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛  وی با بیان اینکه براساس قانون قرار بود 30 درصد از منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به بخش تولید اختصاص پیدا کند، افزود: تا به امروز به‌صورت مشخص اعلام نشده که چه‌تعداد واحد تولیدی این منابع را دریافت کرده‌اند، این در حالی است که یارانه حق بخش تولید بوده و دولت موظف به پرداخت آن است.

 خالقی با اشاره به اینکه از دولت گذشته تا کنون وعده‌های مختلفی مبنی بر ارائه یارانه به بخش تولید مطرح شده است، گفت: اگر دولت ادعا می‌کند یارانه‌ای را به بخش تولید پرداخت کرده باید به‌صورت شفاف جزئیات آن دسته از تولیدکنندگانی را که توانسته‌اند این منابع را دریافت کنند اعلام کند، حتی اگر نمی‌خواهد اسم تولید کنندگان را بگوید، حداقل اسامی تولید‌کنندگان را در بخش‌های مختلف به‌صورت تیتروار بگوید تا در نهایت موضوع یارانه به بخش تولید تعیین تکلیف شود.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اضافه کرد: اختصاص یارانه با پرداخت متفاوت است زیرا زمانی یک رقمی اختصاص یافته اما هنوز به واحدهای‌ متقاضی پرداخت نشده است.کد:94109

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید