Performancing Metrics

برخی کاندیداهای انتخابات مشکلات لرستان را بزرگ جلوه می‌دهند | اتاق خبر
کد خبر: 318874
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 14:19
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برخی از کاندیداها برای رای سیاه نمایی کرده و مشکلات را بزرگ می کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سردار مرتضی کشکولی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان اظهار داشت: در همه جوامع درصدی از ناهنجاری ها مانند فقر، بیکاری و... وجود دارد اما برخی از کاندیداها برای رای سیاه نمایی کرده و مشکلات را بزرگ می کنند و به جای اینکه اعتباربخش باشند اعتبار این مردم را ضایع کرده و دل مردم را خالی می کنند.

وی مسائلی مانند جشن های مختلط بدون رعایت حدود را خط قرمز دانست و عنوان کرد: این گونه برنامه و جشن ها جز رواج بی بند و باری و لودگی اعتباری برای نظام ندارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سپاه روی امنیت حساسیت دارد، ادامه داد: همه ما حق رای داریم اما تقاضا داریم مسئولین و مدیران از تبعیض پرهیز کرده و به نفع یا علیه هیچ کاندیدایی صحبت نکنند تا مشکلی به وجود نیاید.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه باید به افراد سالم و پاک و به دور از مشکل اخلاقی و شبهات مالی رای داد، تصریح کرد: اطرافیان بسیاری کاندیداها برای رسیدن به پست و منصب در کنار آنها هستند و اینجا اعلام می کنیم که اگر افراد فاسد همراه کاندیداها را دستگیر کنیم برای نجات جامعه است و اهداف باندی و حزبی و... نداریم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید