Performancing Metrics

نشان علمی خادم المصطفی جهانی می شود | اتاق خبر
کد خبر: 319145
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 22:10
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: در آینده ای نزدیک، نشان خادم المصطفی در ۹۰ کشور دنیا ثبت می­ شود تا به نشانی جهانی تبدیل شود.

به گزارش اتاق خبربه نقل از مهر، مهدی صفاری نیا در نشست جایزه مصطفی (ص) اظهار داشت: جایزه مصطفی نگاهی جهانی در حوزه پیشرفت علمی و فناوری دارد و مختص به هیچ کشوری نیست.

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به پیگیری طرح نذر علمی و وقف علمی در صندوق موقوفات و سرمایه­ گذاری جایزه مصطفی(ص) عنوان کرد: نشان خادم المصطفی(ص) به واقفین این صندوق اعطا می شود.

به گفته وی، به زودی نشان خادم المصطفی در ۹۰ کشور دنیا ثبت می­ شود تا به نشانی جهانی تبدیل شود.

از سوی دیگر، سعید سهراب پور، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: زحمات زیادی برای شکل­ گیری و برگزاری جایزه مصطفی(ص) انجام شده است و نخستین دوره برگزاری آن با اعطای این جایزه به دو دانشمند شایسته در جهان اسلام به نام های پروفسور یاغی و پروفسور یینگ برگزار شد.

سهراب پور افزود: جایزه مصطفی(ص) به شیوه مرسوم دنیا از دانشمندان برجسته تقدیر کرده و با گسترش روابط علمی بین ­المللی، کمک شایانی به تقویت علمی جهان اسلامی می کند.

به گزارش مهر، بیش از ۱۵۰ نفر از نخبگان و فرهیختگان کشور ضمن حضور در نشست جایزه مصطفی(ص)، با این جایزه بزرگ علمی و فناوری جهان اسلام آشنا شدند. این نشست برای آشنایی برندگان جوایز علامه طباطبایی، خوارزمی، رازی، فارابی، آوینی و برندگان المپیادهای جهانی و دانشجویان برتر کشور با جایزه مصطفی(ص) و نخبگان و فرهیختگان کشور با هدف مشارکت و همیاری واقفین و خیرین برگزار شد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید